تاکید شهردار تبریز بر رفع معضلات پروژه‌های درگیر با تأسیسات آب و فاضلاب

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۰:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۹۳۰۱
تاکید شهردار تبریز بر رفع معضلات پروژه‌های درگیر با تأسیسات آب و فاضلاب
شهردار تبریز بر رفع معضلات و مشکلات موجود در پروژه‌های شهری درگیر با تأسیسات آب و فاضلاب و تسریع روند اجرایی آنها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار  در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: برخی از پروژه‌های شهری ما درگیر تأسیسات زیرزمینی آب و فاضلاب هستند که عملیات اجرایی پروژه را به تأخیر انداخته است.  

وی افزود: پروژه‌هایی همچون مسیرگشایی ۶۵ متری خاوران و تقاطع غیرهمسطح رسالت-دیزل‌آباد معضل تأسیسات آب و فاضلاب دارند که نیازمند تعامل و هماهنگی برای رفع آنها است.  

شهردار تبریز تصریح کرد: تعامل و هم‌افزایی در راستای حل مشکلات شهری موجب پیشرفت امور و کسب رضایت شهروندان و حل مشکلات آنها خواهد شد. 

وی اضافه کرد: تلاش داریم با هماهنگی آب و فاضلاب استان و رفع تأسیسات زیرزمینی این شرکت در پروژه‌های شهری، روزشمار افتتاح این پروژه‌ها را نیز اعلام کنیم.  

مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب نیز در این جلسه ضمن تبریک انتخاب شهردار، گفت: مردم از این انتخاب استقبال می کنند و می دانند که تخصص و تعهد شهردار موجب عمران و آبادانی شهر خواهد شد.  

خانی افزود: هم اکنون با ۸۶ درصد خط پوشش، دومین شهر کشور از نظر توسعه فاضلاب هستیم.

وی یادآور شد: ۱۵۰ میلیارد تومان مساعدت دولتی خواهیم گرفت و امیدوارم در دوره فعلی مدیریت شهری، مسئله فاضلاب را جمع بندی کنیم.  

تهاتر مطالبات طرفین از همدیگر و بحث تعیین تکلیف سالن تازه‌تأسیس شرکت آب و فاضلاب در خیابان آبیاری و عوارض ساخت آن و بررسی توافق چهارگانه طرفین در خصوص زمین تصفیه‌خانه واقع در شهرداری منطقه ۹ مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز