شهرداران آذربایجان شرقی برای سرمایه‌گذاری گردهم آمدند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۹۶۲۳
شهرداران آذربایجان شرقی برای سرمایه‌گذاری گردهم آمدند
جلسه هم‌اندیشی شهرداران استان در محل جلسات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز با حضور موحدنیا مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بهرام روشنی سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز در حاشیه جلسه هم‌اندیشی شهرداران کل استان که در محل اداره سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز برگزار شد، گفت: این جلسات هم‌اندیشی در ارتباط با پروژه‌های سرمایه‌گذاری در کل استان و به دستور آقای استاندار برگزار می‌شود. 

وی افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز، سازمان همیاری‌های شهرداران استان و شهرداران شهرهای مختلف استان برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری هسته مرکزی و اصلی این جلسات را بر عهده گرفته‌اند. 

روشنی از اجرای همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان با حضور مسئولان ارشد کشوری در چند ماه اخیر خبر داد و افزود: در این مسیر فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی و با تشکیل میزهای کار، قراردادها در همایش اصلی تنظیم خواهد شد. 

وی با اشاره به این که پیشنهاد دهنده این طرح شهرداری تبریز است، افزود: شهردار تبریز اهتمام ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارد، چنانچه می‌دانیم شهرداری‌ها و مدیریت کل استان با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به اهداف خود نزدیک‌تر خواهند شد. 

روشنی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای مدیریت با مردم برای مردم در جهت مشارکت بیشتر انجام می‌پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز