شهرداری تبریز پیگیر مباحث تاریخی است

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۱۲۴۱
شهرداری تبریز پیگیر مباحث تاریخی است
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: شهرداری مخالف بحث‌های تاریخی نیست و بیشتر از دیگر دستگاه‌ها پیگیر این موضوع بوده به‌طوری که بسیاری از خانه‌های تاریخی را شهرداری تملک و حفظ کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،«مرتضی موحدنیا»  در جلسه قرار خدمت شهرداری منطقه ۸ تبریز اظهار کرد: ضوابط میراث فرهنگی جای خود داشته و همه نیز به آن احترام قائل هستند، اما نباید بافت تاریخی مخروبه بماند و ضروری است این موارد تعیین تکلیف شود.

وی افزود: هدف این است که همه دستگاه‌ها به ضوابط و مقررات خود عمل کنند اما نباید امور مردم بلاتکلیف بماند چرا که نیت حل مشکلات مردم است.

موحدنیا با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی بر مدیریت هماهنگ تاکید دارد، گفت: در برنامه سوم و چهارم نیز بحث مدیریت هماهنگ شهری مطرح شده اما اجرایی نشده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حضور مدیران کل ادارات در جلسه قرار خدمت، تصریح کرد: فلسفه‌ وجودی این جلسات، حل مشکلات شهر توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان است و مدیران کل اداره‌های استان باید شخصا در این جلسات حضور یابند. این موارد مشکلات شهر بوده و باید حل شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز