نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مدیران جهادی باید در خط مقدم باشند

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۲۴۱۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مدیران جهادی باید در خط مقدم باشند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با ذکر مشخصه ها و ویژگی های مدیریت جهادی، از ضرورت حضور مدیران جهادی در خط مقدم سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز در آیین اختتام همایش جلوه های جهادی در مدیریت شهری اظهار کرد: خوشحالیم که در روز سوم خرداد، سالروز ایثارگری رزمندگان دلیر اسلام این مراسم باشکوه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سالروز فراموش نشدنی آزادسازی خرمشهر را گرامی می‌داریم، افزود: همچنین یاد و خاطره شهید سرهنگ صیاد خدایی را که مردی از مردان آذربایجان و دیار میانه است، گرامی می‌داریم.

امام جمعه تبریز با قدردانی از شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به خاطر برگزاری این همایش، تصریح کرد: مکتب ما مکتب شیعی بوده و انقلاب ما هم جزوی از این مکتب است.

وی ادامه داد: همه فرماندهان ما در هشت سال دفاع مقدس، در خط مقدم بودند و یکی از ویژگی های فرماندهان ما قبول خطر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شهید باکری همواره خطاب به همرزمان خود از واژه بیایید به جای بروید استفاده می کرد؛ چرا که خود همواره پیشتاز و در خط مقدم بود.

وی با بیان اینکه هر مدیری که جسارت قبول خطر را داشته باشد، مطمئناً درصدد موفقیت و پیروزی خویش است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهید باکری را معجزه انقلاب نامیدند و سردار سلیمانی را دارای شجاعت، دلیری و مدیریت دانستند که این، موضوعی مهم و قابل تامل است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم از شهید باکری به عنوان سیدالشهدای لشکر عاشورا و از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت نام برد و افزود: بزرگ ترین افتخار و قدرت مدیریتی این دو شهید والامقام، قدرت نفوذشان در دل ها و خدایی بودن آن ها بود.

وی با یادآوری اینکه شهید آقا مهدی باکری مهندسی خبره، باسواد و مسلط به علم روز بود، تشریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در کنار تسلط به علوم و فنون نظامی، اهل تدبر و تامل بود.

امام جمعه تبریز در ادامه تاکید کرد: هریک از مدیران ما باید بدانند که مدیریت آنها سنگری در جنگ نرم است؛ باید در هدف‌گذاری ها و برنامه ریزی ها موقعیت دشمن را لحاظ کرد.

وی اضافه کرد: اولویت بندی، هدفمندی، نگاه مثبت، همه‌نگری، آینده نگری، برنامه ریزی، عبور از موانع و بزرگ نپنداشتن موانع کوچک باید از اولویت های مدیریت جهادی باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: امکانات و تجهیزات برای یک مدیر جهادی، تابع عزم اوست. توجه ویژه به نیروی انسانی، کادرسازی و هویت بخشی به نیروی انسانی باید مورد توجه مدیر جهادی باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز