مصوبات کمیته اضطراری آلودگی هوا در آذربایجان شرقی/ تعطیلی ادارات، لغو امتحانات

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۲۴۶۱
مصوبات کمیته اضطراری آلودگی هوا در آذربایجان شرقی/ تعطیلی ادارات، لغو امتحانات
جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوا به منظور بررسی آخرین وضعیت آلودگی هوا در استان و اقدامات لازم برای حفظ سلامتی مردم و شهروندان، پیش از ظهر امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،در این جلسه ابتدا گزارش ادارات کل هواشناسی و حفاظت محیط زیست از وضعیت آلاینده‌های هوا ارائه شد که براساس آن، هوای شهر تبریز و اغلب مناطق استان، در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.

بر این اساس، طبق دستورالعمل‌های قانونی، تصمیماتی برای تعطیلی مراکز اداری و آموزشی و برخی فعالیت‌های عمرانی در تعدادی از شهرستان‌های استان اتخاذ شد که این محدودیت‌‌ها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

لغو کلیه امتحانات مدارس از بعدازظهر امروز تا فردا، لغو کلیه امتحانات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تعطیلی کلیه ادارات استان از ساعت 13 امروز سه‌شنبه و 2 ساعت تأخیر در آغاز به کار ادارات در روز چهارشنبه ازجمله این مصوبات بود.

در صورت تداوم آلودگی، تعطیلی کامل ادارات در روز چهارشنبه از طریق بخش خبری ساعت 23 شبکه استانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کمیته اضطراری آلودگی هوا همچنین تعطیلی کلیه کارخانجات شن و ماسه و کارگاه‌های ساختمانی تا روز جمعه را تصویب و توصیه کرد کلیه مسابقات ورزشی تا روز جمعه برگزار نشود.

براساس مصوبه این کمیته، شهرستان‌های تبریز، میانه، هشترود، چاراویماق، مراغه، ملکان، بناب، عجبشیر، آذرشهر، اسکو، شبستر و ورزقان مشمول این مصوبات هستند.
 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز