تجلیل از حماسه‌سازان و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در تبریز

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۳۱۹۲
تجلیل از حماسه‌سازان و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در تبریز
همایش فاتحان خرمشهر به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهربا حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، رزمندگان و پیشسوتان جبهه و جهاد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم، سوم خرداد را نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران عنوان کرد و گفت: اساس پیروزی رزمندگان اسلام، همان مکتبی بود که توسط امام راحل احیا شد و امروز در بین جوانان جهان اسلام و مدافعان حرم تبلور یافته است.

عابدین خرّم اظهار داشت: دشمنان انقلاب بعد از 40 سال هنوز پی به عظمت حماسه‌ای که ملت ایران در سوم خرداد آفرید نبرده‌اند.

وی افزود: دوستان انقلاب و ملت‌های مسلمان، مبنای پیروزی خود در جبهه حق علیه باطل را همان مبنایی می‌دانند که حماسه‌سازان خرمشهر آن را آفریدند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه افتخار می‌کنم در جمع ستارگان جهاد و شهادت هستم، گفت: خاطرات شما سرداران و پیشکوستان دفاع مقدس، روایت‌های واقعی از انسان‌هایی است که فقط برای خدا و اعتلای اسلام و انقلاب حماسه آفریدند.

در این مراسم از کتاب "جهنم‌دره سبز" خاطرات سردار پاشایی رونمایی و از جمعی از سرداران و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس تجلیل شد.

انتای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز