زلزله هرمزگان، تلنگری جدی برای مسئولان شهری تبریز

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۸:۰۷
کد خبر: ۱۳۴۶۳۶۹
زلزله هرمزگان، تلنگری جدی برای مسئولان شهری تبریز
رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: زلزله ای که روز گذشته در هرمزگان رخ داد، تلنگری جدی برای مسئولان شهری تبریز بود تا در خصوص ایمن سازی اقدامات جدی اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول برگی در هشتادمین جلسه علنی ضمن تبریک روز قلم به اهالی قلم اظهار کرد: قلم در زندگی بشر بسیار پر اهمیت بوده تاجایی که در قرآن کریم به قلم و آنچه می نویسد، سوگند یاد شده. اهمیت قلم و نگارش آنگونه است که تا ابد باقی است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده زلزله هرمزگان بیان کرد: زلزله ای که روز گذشته در هرمزگان رخ داد، تلنگری جدی برای مسئولان شهری تبریز بود تا در خصوص ایمن سازی اقدامات جدی اتخاذ شود. همه باید دست در دست هم دهیم تا از این خطر جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ خود حوادث مختلفی را تجربه کرده است و این ایامی که در آن قرار داریم یعنی از ۶ تا ۱۲ تیر، ایران اسلامی دستخوش حوادث مختلفی بوده است. ترور رهبری معظم انقلاب در ۶ تیر، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ ، شهادت امام جمعه شهر یزد و یار دیرین امام (ره) شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) ۱۱ تیر در نماز جمعه و همچنین شهادت هموطنان در هواپیمای مسافربری که توسط ناو آمریکایی به شهادت رسیدند از جمله مواردی است که سبب شد این هفته را به نام حقوق بشر آمریکایی معرفی کنند.

حجت الاسلام برگی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: روز علامه امینی را در پیش رو داریم که ایشان بیش از نیمی از عمر خود را صرف نوشتن ۴۰ جلد کتاب برای اثبات حقانیت امیرالمومنین(ع) کرده است.

انتهای پیام

نظر شما