آغاز طراحی باغات تملک شده اطراف مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گلی

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۲:۵۴
کد خبر: ۱۳۴۶۳۷۲
آغاز طراحی باغات تملک شده اطراف مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گلی
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از طراحی باغات تملک شده اطراف مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گلی توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر امجدی در جلسه طراحی و فنی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: الحاق این باغات به تفرجگاه بزرگ ائل‌گلی، می‌تواند نقش مهمی در توسعه و زیبایی این پارک تاریخی و تفریحی داشته باشد.

امجدی افزود: تملک و حفظ باغات شهر تبریز به ویژه باغات اطراف پارک ائل گلی، جزو برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه‌ای سازمان سیما، منظر و فضای سبز است.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر اقدامات شایسته‌ای برای تملک این باغات انجام گرفته و اجرای عملیات طراحی، بهسازی و ساماندهی باغات تملک شده اخیر نیز در حال انجام است.  

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین در این زمینه از تصمیم این سازمان برای حفظ هویت اصلی باغات تملک شده و ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی بیشتر در آنها تاکید کرد.

طراحی مناسب باغات تملک شده اطراف مجموعه ائل‌گلی با تاکید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز و با لحاظ حفظ هویت تاریخی و اصلی آنها از سوی اداره طراحی و فنی سازمان در حال انجام است و اقدامات اجرایی لازم نیز برای بهسازی و آماده‌سازی آنها برای استفاده همشهریان عزیز آغاز شده است.

انتهای پیام

 

 

نظر شما