توسعه محصول، محور اصلی برنامه های آینده بهمن دیزل/ قیمت گذاری دستوری به نفع اقتصاد نیست

۱۴۰۱/۰۴/۱۷ - ۰۷:۴۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۸۵۷۳
مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به برنامه های شاخص این گروه صنعتی گفت: توسعه و تنوع محصولات از جمله مهمترین اهدافی است که برای آینده این گروه صنعتی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین خضری در حاشیه برگزاری  پانزدهمین نمایشگاه تخصصی حمل ونقل وترافیک ایران – تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور این مجموعه صنعتی در نمایشگاه تبریز اظهار کرد: گروه بهمن با دو هدف اصلی آشنایی بیشتر مجموعه های حوزه حمل و نقل با توانمندی های گروه بهمن و توسعه خدمات پس از فروش در این نمایشگاه حاضر شده است.

وی با تاکید بر توسعه محصول در این مجموعه افزود:  افزایش تنوع و افزایش تولید با توجه به شرایط بازار در طی سال های گذشته با قدرت در این مجموعه دنبال می شود از این رو توسعه محصول از سال گذشته  آغاز شده است و با توجه به معرفی دو سری از محصولات جدید طی سال گذشته این مهم امسال به بار می نشیند.

خضری، با اشاره به برنامه ریزی در راستای سهم 50 درصدی بهمن دیزل در حوزه تولید کامیونت گفت: مجموعه بهمن در حوزه خودروهای تجاری به خصوص کامیونت، جزو پیشگامان بازار است و در این بین با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم تا این سهم افزایش داشته باشد.

مدیرعامل بهمن دیزل، از فعالیت بیش از 1500 نفر به صورت مستقیم با این مجموعه خبر داد و گفت: با اجرای طرح های توسعه ای بیش از 100 درصد رشد نیروی انسانی را در مجموعه شاهد خواهیم بود.

خضری، رقابتی بودن بازار ها بخصوص بازار خودرو را در گرو حمایت از تولید و صنعت دانست و گفت: یکی از مشکلات در بحث تولید قیمت گذاری دستوری است که به هیچ وجه به نفع اقتصاد نیست.

مدیر عامل سامان موتور، نیز در این نشست با اشاره به تولید محصولات این مجموعه از سال 1391 در شهر تبریز گفت: سبد محصولات سامان موتور در این مجموعه متنوع بوده و محصولات از 6 تن تا44 تن در این واحد تولیدی صنعتی تولید می شود.

وی، گفت: تا به امروز نزدیک به 8000دستگاه از محصولات مجموعه سامان موتور به بازار عرضه شده است و در صدد افزایش تولید در آینده نزدیک هستیم.

مدیر عامل اسنا،  نیز در این نشست با اشاره به تلاش این واحد صنعتی در راستی توسعه حمل و نقل عموی گفت: بی ار تی دو‌کابین  از شاخص ترین محصولات مجموعه اسنا است .

وی، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تحویل 100 دستگاه اتوبوس شهری به شهرداری تبریز در طول برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی حمل ونقل وترافیک ایران – تبریز اظهار کرد: این تعداد دستگاه اتوبوس در کمترین زمان ممکن تحویل شهرداری تبریز می شود.

وی، ضمن دعوت از قطعه سازان تبریز برای همکاری با این واحد تولیدی و صنعتی گفت: توانمندی قطعه سازان تبریز بر هیچ کس پوشیده نیست و ما نیز از همه قطعه سازان تبریزی برای همکاری با این واحد صنعتی دعوت می کنیم.

خبرنگار: حمیده بردباری

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز