استاندار آذربایجان شرقی خبر داد: ایجاد صندوق قرض الحسنه اهالی رسانه

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۰:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۱۴۶۳
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد: ایجاد صندوق قرض الحسنه اهالی رسانه
استاندار آذربایجان‌ شرقی از تاسیس صندوق قرض الحسنه اهالی رسانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام عابدین خرّم  به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

امسال ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را در حالی گرامی می داریم که با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین، سید و سالار شهیدان مصادف شده است و یادآور همسانی رسالت اهالی رسانه با حضرت زینب(س) تنها پیام رسان و زبان گویای واقعه کربلا است. 

روشنگری، تبیین حقیقت و مطالبه‌گری، مسئولیت سنگین و حساسی است که به دستان توانمند خبرنگاران به امانت سپرده شده است. 

دولت مردمی، توجه به افکار عمومی، باور به پاسخگویی و ارتقای شفافیت را از لازمه‌های ایران قوی دانسته و اهالی رسانه را یاور خود در مقابله با سیاه‌نمایی دشمن در فضای مجازی به‌ شمار می‌آورد. 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه بویژه شهید محمود صارمی که ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت او، روز خبرنگار نامیده شده است، فرا رسیدن این روز را خدمت اصحاب رسانه، خبرنگاران تلاشگر و متعهد تبریک و تهنیت گفته و همواره قدردان زحمات بی‌شائبه‌ این عزیزان در استان هستم. 

با پیشنهاد ابتکاری شورای اطلاع‌رسانی استان برای ماندگار شدن هدیه روز خبرنگار مبنی بر تاسیس صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران و اهالی رسانه موافقت کرده و واریز مبلغ ۳ میلیارد ریال بعنوان نخستین سپرده این صندوق از محل مسئولیت‌های اجتماعی یکی از واحدهای صنعتی را اعلام می‌کنم. مدیریت این صندوق برعهده تشکل‌های صنفی و نمایندگان خبرنگاران خواهد بود تا تمامی خبرنگاران استان امکان بهره‌مندی از مزایای آن را داشته باشند.

انتهای خبر

 

نظر شما