صدور ۲۸۰۰ اخطار به سرمایه گذارانی که قطعات خود را در سهند رها کرده اند / خلع ید پیمانکار بیمارستان سهند

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۰۶:۲۴:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۳۴۳۴
سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: تعداد ۲۸۰۰ اخطار خلع‌ید به صاحبان قطعات مختلف کاربری تجاری، مسکونی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و ... سهند صادر شده است و سرمایه گذاران باید تا مدت یک ماه نسبت به اخذ پروانه ساخت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، غلامرضا اقبالی در نشست خبری، اظهار کرد زمین‌های بسیاری برای پروژه‌های مهم اجتماعی ، فرهنگی و ... در شهر جدید سهند در نظر گرفته شده است اما متاسفانه سرمایه گذاران این پروژه‌ها اقدام عملیاتی برای آغاز کار را انجا نمی دهند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به آخرین وضعیتآزادراه تبریز-سهند و انتقادات وارده به این آزاد راه گفت: آزاد راه توسط بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش به سرانجام رسیده است و این آزاد راه میراث دولت قبلی است.

وی افزود: تمام مسئولان استانی تلاش می کنند تا سرمایه و سود سرمایه گذار یا به صورت نقد یا تهاتری به وی بازگردانده شود تا بتوانیم در خصوص حذف  دائمی عوارض آزادراه تبریز - سهند اقدام کنیم.

اقبالی افزود: پیمانکار آزادراه تبریز-سهند برای حذف تنها یک ماهه عوارض از این مسیر طلب چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کرده است.

وی با اشاره برای تلاش این مجموعه برای رفع مشکلات این آزاد راه  گفت: فرآیند فراخوان  تعیین پیمانکار اجرای طرح روشنایی این پروژه در دست اقدام است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند، در خصوص آخرین روند احداث بیمارستان سهند، تشریح کرد: پیمانکار قبلی این پروژه با سوء استفاده از نام خیریه  در راستای ایجاد بیمارستان هیچ اقدامی نکرده بود  خلع ید شد و پیگیری ها برای این موضوع ادامه درد.

خبرنگار: اکبر بردباری

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز