تولید انبوه گاز طبی و باند پزشکی در شمالغرب کشور

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۶۰
تولید انبوه گاز طبی و باند پزشکی در شمالغرب کشور
مدیرعامل شرکت توسعه اطلس طب امین از تولید انبوه گاز طبی و باند پزشکی در طی روزهای آتی توسط این شرکت در شمالغرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد حسین علامیر در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریزاظهار کرد: محصول پزشکی گاز طبی و باند پزشکی در حال حاضر در استان آذربایجان شرقی و استان های همجوار تولید نمی شود از این رو در طی ماه های گذشته ما تلاش کردیم تا مجوز های لازم را برای تولید این محصول به صورت انبوه اخذ کنیم.

وی توجه به کیفیت را وجه تمایز اساسی این محصول از موارد مشابه خواند و گفت: استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت وجه تمایز ما با دیگر محصولات مشابه داخلی است و تلاش کرده ایم تا بهترین مواد اولیه و با کیفیت مطلوب را به کار بگیریم چرا که کیفیت محصول در اتاق عمل بسیار تاثیر گذار بوده و در نتیجه نهایی محصول تاثیر گذار است.

 

مدیرعامل شرکت توسعه اطلس طب امین، مبنای کار این شرکت را بر اساس راستی، درستی و تاکید برای کیفیت عنوان کرد و افزود: اصول اساسی تولید ما مبتنی بر تعهد و وجدان کاری است از این رو تلاش می‌کنیم تا با بهترین مواد اولیه و در بهترین شرایط ممکن محصول با کیفیت را به بازار عرضه کنیم.

وی از اخذ مجوز های لازم برای تولید  انبوه گاز طبی و باند پزشکی خبر داد و گفت: تمام مجوز های مورد نیاز به منظور تولید انبوه این محصول از مراجع ذی صلاح اخذ شده است و طی روزهای آتی تولید این محصول به صورت انبوه آغاز می شود.

علامیر با اشاره به اخد استاندارد های مورد نیاز گفت: گواهینامه های بین المللیISO-9001 , ISO-14001 , ISO-45001 , ISO-10004 و IMS در زمینه تولیدات انواع منسوج نبافته و گواهی 3061 نیز برای این محصول اخد شده است .

وی، از اشتغال زایی ۱۰ نفر به صورت مستقیم در فاز اول تولید این محصول خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در ماه‌های آتی فازهای بعدی این پروژه مورد افتتاح قرار می گیرد تا شاهد اشتغال زایی بیشتر در مجموعه باشیم.

وی ادامه داد: ما اساس تولید را بر مبنای صادرات شروع کردیم، اما با توجه به عدم تولید این محصول دراستان ما و استان های همجوار تامین نیاز بازار استان آذربایجان شرقی و استان های همجوار نیز به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار دارد.

وی ضمن تقدیر از متولیان برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران - تبریز اظهار کرد: جا دارد از خدمات ویژه مدیرعامل نمایشگاه و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز تقدیر و تشکر ویژه‌ای را داشته باشم چرا که امسال شاهد همکاری ویژه این عزیزان با شرکت های تولید کننده و حاضر در نمایشگاه بودیم.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز