استاندار آذربایجان شرقی: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان، نماد صلح و دوستی است

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۷:۴۹:۵۶
کد خبر: ۱۳۸۱۷۸۴
استاندار آذربایجان شرقی: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان، نماد صلح و دوستی است
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزش در دنیای امروز فرصتی برای تعامل و پیوند بین ملت‌ها و فرهنگ‌های گوناگون، فارغ از مسائل پیچیده سیاسی و اقتصادی است، گفت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان، نماد صلح و دوستی و زمینه‌ساز تحولات خوبی در روابط بین ملت‌هاست.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  عابدین خرّم در مراسم افتتاح سی و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، افزود: در دنیای امروز ورزش به‌ عنوان یک پدیده اجتماعی، فرصتی مناسب برای گسترش روابط انسانی و شکل‌گیری روحیات مثبت در افراد جامعه است.

وی ادامه داد: محیط‌های ورزشی علاوه بر تأمین سلامت و امنیت جسمی ورزشکاران، به آنان این اعتماد و توانایی را می‌دهند که عواطف درونی خود را آزاد ساخته، روابط اجتماعی خود را بهبود بخشیده و قدرت رویارویی خود با مشکلات زندگی را افزایش دهند.

خرّم اظهار داشت: هرگونه هزینه در زمینه گسترش محیط‌های ورزشی و توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی و حرفه‌ای، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای امنیت و آرامش جامعه است.

وی همچنین با بیان اینکه ورزش، فرصتی برای تعامل و پیوند بین ملت‌ها و فرهنگ‌های گوناگون، فارغ از مسائل پیچیده سیاسی و اقتصادی است، افزود: برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان را نماد صلح و دوستی و زمینه‌ساز تحولات خوبی در روابط بین ملت‌ها می‌دانیم.

سی‌ و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان از هفتم الی یازدهم مهر ماه سال جاری به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

تیم ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، آلماتی قزاقستان، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، وینو اِسکو قزاقستان، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق ۱۰ تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق تیم‌های داخلی حاضر در این تور هستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز