ملت تبریز، سهم بزرگی را در انقلاب اسلامی دارند

۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۵:۳۹
کد خبر: ۱۳۹۴۷۵۷
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به طرح جدایی مردم ولایت مدار و با بصیرت آذربایجان و تبریز از نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط کشور های مستکبر را گفت: ملت تبریز، سهم بزرگی را در انقلاب اسلامی دارند

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام شیخ علی شیرازی امروز جمعه در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله ۱۳ آبان تبریز اظهار کرد: جدایی مردم تبریز از نظام خیال خام و باطل نطام سلطه و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد:در اغتشاشات اخیر اعلام کردند که مردم تبریز از انقلاب، ولایت و جمهوری اسلامی جدا می‌شود. اما ما امروز از طرف ملت تبریز به سران کاخ سفید اعلام می‌کنیم شما این ملت را نشناختید.

وی با اشاه به نقش آفرینی برجسته مردم تبریز در قیام سال 56 ادامه داد: ما از جان خود می گذریم و اکر ما را تکه تکه کنند، پای انقلاب خود و ولایت محکم ایستاده ایم و هرگز از  مسیر امام خامنه ای عدول نمی کنیم.

وی گفت: آمریکایی‌ها بدانند که دوران بزن دررو و وحشی‌گری گذشت و امروز باید در مقابل هر حرکتی که در دنیا انجام می‌دهند باید پاسخگو باشند.

شیرازی اظهار کرد: دفاع از حقوق بشر توسط ایادی نظام سلطه ادعایی دروغین بیش نیست و این مدعیان حقوق بشر حتی به مردم کشور خود نیز رحم نمی کنند، به طوری که تاکنون ۲۷ میلیون نفر از سرخ پوستان آمریکا را به کام مرگ کشانده اند.

انتهای پیام

 

 

 

 

نظر شما