اجرای ۱۵ پروژه عمرانی با پیوست فرهنگی در تبریز

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۹:۳۷
کد خبر: ۱۴۰۳۸۵۵
اجرای ۱۵ پروژه عمرانی با پیوست فرهنگی در تبریز
شهردار تبریز ایجاد کارگروه‌های تخصصی حوزه‌های مختلف در بدنه شهرداری را بستری برای استفاده از دانش نیروهای متخصص این مجموعه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در دیدار با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره دکترای شاغل در شهرداری تبریز با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های علمی این مجموعه، اظهار کرد: ایجاد کارگروه‌های تخصصی با حضور مدیران قدیمی صاحب تجربه در زمینه های مختلف اعم از خدمات شهری، سرمایه‌گذاری، شهرسازی، عمرانی و ... و همچنین نیروهای متخصص و کارشناسان و مدیران فعلی می‌تواند اهداف مجموعه را به شکل مطلوبی اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد تغییر ابتدا باید دیدگاه نسبت به محیط اصلاح شود، گفت: مجموعه شهرداری، یک سیستم بدون اشکال نیست اما از نیروهای فرهیخته و تحصیلکرده‌ انتظار داریم که به عنوان صاحبان فکر و دانش، عملکرد موثری داشته باشند. 

شهردار تبریز در ادامه به ضرورت پرورش و تقویت نیروها و مدیران متخصص اشاره کرد و افزود: بحث ناحیه محوری در مناطق، بر اساس همین دیدگاه مدیر پروری ایجاد شده و مدیریت در شهرداری های نواحی فرمالیته و تشریفاتی نیست.

وی شروع ایجاد فرهنگ سیستمی و اقناع سازی رفتاری را از داخل مجموعه شهرداری دانست و گفت: موضوعاتی همچون جایگزینی نمک پاشی در هنگام بارش برف یا مباحثی همچون ترافیک، آلودگی هوا، پسماند، حامل‌های انرژی و ... مواردی هستند که نیاز به اقناع سازی و فرهنگ دارد.

هوشیار بودجه ریزی سال آینده شهرداری تبریز را هدفمند، منطبق بر نیازهای شهری و مبتنی بر فرهنگ به معنای عام ارزیابی کرد و افزود: عقیده داریم که اجرای کامل پنج پروژه و بهره‌برداری بموقع از آن، بهتر از شروع ۵۰ پروژه و نیمه‌تمام گذاشتن آن است چراکه مردم در اثر پروژه‌های ناتمام و راکد دچار مشکل می‌شوند.

شهردار تبریز همچنین از پیوست فرهنگی ۱۵ پروژه در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: این برای نخستین بار است که پروژه‌ها در شهر تبریز با پیوست فرهنگی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز