استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: هیچ پروژه عمرانی شهری نباید معطل بماند

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۴۰۴۰۷۶
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: هیچ پروژه عمرانی شهری نباید معطل بماند
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام دولت بر اتمام پروژه های نیمه تمام گفت: هیچ پروژه عمرانی شهری نباید معطل بماند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عابدین خرم در حاشیه آیین افتتاح ایستگاه گازران (شماره ۱۴) خط یک متروی تبریز اظهار کرد: امروز همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان شاهد اتفتتاح یکی از پروژه های مهم و تاثیر گذار در بحث حمل و نقل عمومی در شهر تبریز بودیم ، این پروژه مدت های مدیدی معطل مانده بود و امروز با تلاش های صورت گرفته شاهد افتتاح ایستگاه شماره 14 خط یک متروی تبریز هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری و دولت محترم پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های ما در استان قرار گرفته است و از این رو لازم است تا پروژه های نیمه تمامی که  باعث نارضایتی مردم است سریع تر تعیین تکلیف شود و در شهر تبریز نیز اراده بر حل این مشکلات است.

وی اتمام خط یک مترو تبریز را به عنوان یکی از پروژه های نیمه تمام ضروری دانست و گفت: یکی از مشکلات اساسی در ترافیک شهری پروژه نیمه تمام خط یک مترو تبریز بود و با توجه به برنامه ریزی های شورای شهر و شهرداری تبریز امروز شاهد پیشرفت قابل توجه خط یک هستیم و خط دو نیز به عنوان یکی از پروژه های اولویت دارد پیگیری می شود.

 عابدین خرم، حمایت دولت از سرعت بخشی به عملیات عمرانی خط دو متروی تبریز را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در خصوص خط دو مترو تبریز مسائل مالی، پیمانکاری و اخذ فاینانس به جد مورد توجه بوده و پیگیری های لازم انجام شده است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما شرمنده مردم هستیم و از بابت تاخیراتی که در گذشته به وجود آمده است عذرخواهی می کنیم.

وی رفع گره های ترافیکی شهر تبریز را در گرو توجه به اتمام پل های نیمه تمام، توجه به تامین اتوبوس  و تکمیل خط یک مترو تبریز  عنوان کردو گفت: امیداوریم با توجه به این موضوعات شاهد کاهش بار ترافیک در شهر تبریز باشیم و مشکلی از مشکلات مردم را حل کرده باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات کارگران، مهندسان و پیمانکاران پروژه های شهری گفت: امروز شاهد تلاش و پیگیری کارگران و مهندسان شهرداری هستیم و  امیدواریم بدون تعطیلی این پروژه ها را به اتمام رسانده و به مردم عزیزمان تحویل دهیم.

انتهای پیام

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
سلام آقای شهردارخواهش میکنم ازتون به مسیر گشایی خیابان علی سیاه پوش دربندمیرزااحمدحکیم نیزاقدام کنین بخداوضعیتش خیلی خرابه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز