اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری قدمی مهم در راستای عدالت در پرداخت ها است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۰۷:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۰۴۷۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پیام روز پرستار گفت: مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز امسال تلاش کرد تا تعرفه گذاری خدمات پرستاری را بعد از بیش از ۱۰ سال عملیاتی کرده و قدمی مهم در راستای عدالت در پرداخت ها بردارد و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همراهی به عنوان خانواده بزرگ نظام سلامت بیش از پیش در خدمت مردم عزیزمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این پیام آمده است: یکی از اصلی ترین ستون های نظام سلامت پرستاران هستند. این قشر زحمتکش در برهه‌های حساس تاریخی از جمله هشت سال دفاع مقدس و در روزهای سخت همه گیری بیماری کرونا همراه مردم بزرگ ایران اسلامی بودند و صبورانه سختی ها را به جان خریدند و از جان خود گذشتند تا مرهمی باشند بر درد بیماران.

در روزهای سخت همه گیری کرونا مجموعه پرستاری استان آذربایجان شرقی ۵ شهید مدافع سلامت را تقدیم نظام کرد و ما امروز باید تلاش کنیم تا با پاسداشت یاد و خاطره شهدای عزیز مدافع سلامت رهرو این بزرگواران باشیم.

مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز امسال تلاش کرد تا تعرفه گذاری خدمات پرستاری را بعد از بیش از ۱۰ سال عملیاتی کرده و قدمی مهم در راستای عدالت در پرداخت ها بردارد و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همراهی به عنوان خانواده بزرگ نظام سلامت بیش از پیش در خدمت مردم عزیزمان باشیم.

این جانب ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی همکاران بزرگوار پرستار، میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را به تمامی فعالان عرصه سلامت به ویژه پرستاران عزیز تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون همه پرستاران عزیز و مدافعان سلامت کشور را مسالت دارم.

دکتر بهمن نقی پور 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز