لزوم توجه به خصایص ناب بسیجی بودن در بین کارمندان بسیجی

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۴۰۵۲۵۹
لزوم توجه به خصایص ناب بسیجی بودن در بین کارمندان بسیجی
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: خصوصیات شاخص بسیجی باید در رفتار و کردار کارمندان بسیجی متجلی شود و کارمندان بسیجی مسئولیت خطیری را در پاسداشت فرهنگ بسیج بر دوش دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یعقوب وحیدکیا در نشست مشترک با اعضای شورای پایگاه بسیج شهید فاتح سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: وقتی نام بسیحی در کنار نام کارمندی قید می‌شود، در این صورت مسئولیت وی دو چندان است.

وی توجه به رفتارها و نیت اعمال را یادآور شد و گفت: همیشه باید نیت اعمالمان در راستای تکامل باشد و نباید اعمالمان برای رسیدن به مقام، قدرت و ثروت باشد که در این صورت دچار خسران شده‌ایم.

وحیدکیا ادامه داد: خلوص در نیت‌ها و رفتارها باید سرلوحه عمل ما قرار گیرد و در این صورت است که در دل توده مردم جا می‌گیریم.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز افزود: اخلاق، کردار، رفتار و پندار مناسب را باید همه تمرین کنیم و در رفتارمان همیشه خدا و پیامبر را از یاد نبریم.

وی افزود: ریشه بسیاری از مشکلات از عدم توجه ما به اخلاقیات نشأت می‌گیرد و باید همه ما اخلاقیات را در اولویت قرار دهیم.

در پایان این نشست اعضای شورای پایگاه بسیج شهید فاتح سازمان با اهدای لوح تقدیر از وحیدکیا به عنوان مدیر ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس تقدیر کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما