استاندار آذربایجان شرقی: حضور افراد صاحب تجربه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ضروری است

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۸:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۷۶۰۴
استاندار آذربایجان شرقی: حضور افراد صاحب تجربه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ضروری است
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان باید اجرایی و عملیاتی باشد، گفت: نمی‌خواهیم این همایش یک رویداد تشریفاتی باشد، به همین خاطر افرادی که در آن شرکت می‌کنند بسیار مهم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در جلسه بررسی مسائل اقتصادی استان، با اشاره به برگزاری این همایش در سال 1402، گفت: برگزاری چنین همایشی برای استان کاملا ضروری است و به‌عنوان بخش دولتی کاملا از آن حمایت می‌کنیم، اما نقش بخش خصوصی را در این زمینه پررنگ‌تر می‌دانیم.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در سه بخش اصلی مدیریت شهری، منطقه آزاد و دانشگاه‌ها، گفت: هماهنگی و عزم راسخ شهرداری تبریز، منطقه آزاد ارس و دانشگاه‌های استان می‌تواند این همایش را به اهداف مورد نظر برساند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهیم این همایش یک رویداد تشریفاتی باشد، افزود: باید همایش را به سمت اجرایی و عملیاتی پیش ببریم که به همین منظور، حضور افرادی که تجربه، تخصص و انگیزه فعالیت در این حوزه را دارند بسیار مهم است.

وی از دبیرخانه همایش خواست تا در یک فرصت کوتاه نسبت به شناسایی چهره‌هایی که امکان ارتباط با سرمایه‌گذاران خارجی و تبریزی‌های مقیم خارج از کشور را دارند اقدام کرده و در هم‌فکری و هماهنگی با آنان، نقشه راه کلی همایش را تدوین کند.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان دیدگاه‌های خود را درخصوص نحوه برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ارائه کردند.

همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به ارائه گزارش درخصوص برنامه عملیاتی و عملکرد 15 ماهه دولت سیزدهم در بخش کشاورزی استان پرداخت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز