انتقال ۱۶ نفر از بیماران بستری بخش های ویژه بیمارستان خوی به مراکز درمانی آذربایجان شرقی

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۴۲۹۴۴۲
انتقال ۱۶ نفر از بیماران بستری بخش های ویژه بیمارستان خوی به مراکز درمانی آذربایجان شرقی
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از انتقال تعداد ۱۶ نفر از بیماران بستری در بخش های ویژه شهرستان خوی به مراکز درمانی و بیمارستانی آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، امیرعزیزی بهروز در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به  ضرورت مداخله فوری، 16 نفر از بیماران بستری در بیمارستان های شهرستان خوی که نیازمند بستری در بخش های ویژه بودند به مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز و مراکز درمانی شهرستان های مرند و شبستر منتقل شده و در بخش های ویژه بستری شدند تا بیمارستان های شهرستای خوی با تمام توان در خدمت مصدومان زلزله باشند.

وی با اشاره به آماده باش کامل بیمارستان های استان برای خدمات رسانی به مصدومان زلزله اخیر گفت: دیشب بلافاصله پس از وقوع زلزله رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی تماس تلفنی با روسای دانشگاه ارومیه و دانشکده خوی از آمادگی کامل بیمارستان ها و اورژانس استان برای خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان در شهرستان خوی خبر دادند.

عزیزی بهروز گفت: در حال حاضر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز به همراه تیم کامل امدادی و پزشکی و سه دستگاه آمبولانس با حضور کارشناسان مجرب استان توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به منطقه زلزله زده اعزام شده است.

وی همچنین از  اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشت و انتقال دانشجویانی که از استانمان در دانشکده پزشکی خوی تحصیل می کنند خبر داد و  گفت: در این زمینه مدیران دانشگاه بلافاصله با هماهنگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به انتقال و اسکان موقت دانشجویان استان به تبریز کردند.

گفتنی است، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز