دکتر میلانی حسینی: موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز عملکرد جامعی دارد

موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز در رشته های بازیگری و کارگردانی سرآمد است

۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۹:۲۸
کد خبر: ۳۰۲۲۲۲
موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز در رشته های بازیگری و کارگردانی سرآمد است
دکتر میلانی حسینی گفت: یکی از شاهکارهای موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز داشتن رشته های هنر است.

موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز در سه رشته جدید دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، رییس موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز با اعلام این خبر گفت: رشته های کارشناسی چندرسانه ای، کارشناسی ارشد حسابداری و کارشناسی ارشد مهندسی معماری از سال تحصیلی آینده در این موسسه فعال و اقدام به پذیرش دانشجو خواهد شد.

دکتر سیدمحمدرضا میلانی حسینی، افزود: موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز در رشته هنر و در سطح منطقه حرف اول را در کشور می زند.

وی ادامه داد: در رشته هنر و در مقاطع کارشناسی بازیگری، کارشناسی کارگردانی، کارشناسی ارشد کارگردانی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری، موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز بواسطه پذیرش دانشجو و برخورداری از اساتید مجرب، جزو موسسات ممتاز کشوری محسوب می شود.

وی افزود: اکثر موسسات آموزش عالی، تک تخصصی هستند یعنی یک تعداد صرفا فنی هستند و برخی علوم انسانی و یا هنر در حالی که موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز جزو معدود موسساتی است که فعالیت و عملکردی جامع داشته و سعی نمودیم رشته های مختلف را به هم مرتبط کنیم.

دکتر میلانی حسینی تصریح کرد: یکی از شاهکارهای موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز، داشتن رشته های هنر هست و رویکرد ما نیز در این زمینه، ایجاد امکان برای فعال سازی 3 یا 4 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد بین رشته ای در سال تحصیلی آینده است.

وی افزود: تاکنون حدود شش هزار نفر از موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز، و در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد، فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر حدود 2 هزار و 100 دانشجو در مقطع کارشناسی و 140 دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ارشد، در این موسسه مشغول کسب علم هستند.

رییس موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز همچنین از ایجاد انجمن دانش آموختگان در این موسسه خبر داد و گفت: اساسنامه این انجمن تهیه و تنظیم شده و قرار است زیر نظر معاونت دانشجوئی و فرهنگی موسسه، در ارائه خدمات به دانشجویان، اقدام کند.

دکتر میلانی حسینی، توانمند سازی علمی دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز را از مورد تاکید قرار داد و ضمن متمایز شمردن این اقدام بارز، یادآور شد: با سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان در رابطه با فراگیری دوره های آموزشی و کارآموزی دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز، قرارداد همکاری منعقد کرده ایم تا دانشجویان علاوه بر کسب تجارب علمی و عملی، در شناسائی و حضور توفیقمندانه در بازار کار، دغدغه خاطری نداشته باشند.

لازم به ذکر است، موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز اخیرا در بین 269 موسسه رتبه بندی شده کشور، در سطح اول رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز