مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد:

نصب ۱۲۵ کیلووات برق خورشیدی در تبریز

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۰۵۶۲۸
نصب ۱۲۵ کیلووات برق خورشیدی در تبریز
روشن میلانی گفت: هم اکنون رویکرد جهانی به سمت استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از نصب 125 کیلووات سامانه تولید برق خورشیدی در نقاط مختلف شبکه برق شهر تبریز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، افشین روشن میلانی با بیان این خبر افزود: با در نظر گرفتن میزان انرژی تزریقی این سیستمها به شبکه، موفق به کاهش (یک هزارم) 0.001 درصدی در تلفات انرژی شرکت شده ایم.

وی ادامه داد: مطالعات و اقدامات موثری در حوزه کاهش تلفات در سه حوزه مهندسی، فروش و خدمات مشترکین، بهرهبرداری و اصلاح شبکه در کلیه سطوح صورت گرفته است و نتایج حاصل از اقدامات مذکور که با همدلی و همکاری کلیه اعضای شرکت در حال اجرا و تکمیل میباشد منجر به کاهش قابل توجه تلفات انرژی شرکت و رساندن آن به مرز 8.4 (هشت و چهار دهم) درصد گردیده است.

وی افزود: مسلما با عنایت به برنامهریزی جهت نصب بیش از 200 کیلووات در سال آتی و با افزایش و توسعه سیستمهای مذکور میتوان میزان کاهش تلفات انرژی را به طور موثرتری نیز کاهش داد.

روشن میلانی تصریح کرد: تعدادی از این تجهیزات با صرف هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال در 25 مرکز آموزشی تبریز  در سال 1393 نصب شده است.

وی ادامه داد: در هر یک از این مدارس سه کیلو وات سامانه تولید برق خورشیدی نصب شده است که تامین بخشی از برق مدارس مذکور و تزریق انرژی به شبکه برق را انجام می دهند.

وی اجرای این طرح را در راستای قانون بودجه عنوان و براساس تفاهمنامه فی مابین شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق تبریز جهت تولید برق تجدید پذیر و پاک دانست و افزود: کاهش مصرف انرژی برق در مدارس و تقلیل هزینه های برق مصرفی مدارس از اهداف این طرح می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز  در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون رویکرد جهانی به سمت استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر می باشد، تاکید کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مطلوب کشور ما و برای حفظ منابع انرژی فسیلی باید به سمت استفاده از سیستم های خورشیدی حرکت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز