هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران؛

شهرآورد فوتبال تبریز با نیمکت نشینی نصرتی و رحمانی آغاز شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۰۶۲۰۸
شهرآورد فوتبال تبریز با نیمکت نشینی نصرتی و رحمانی آغاز شد
محمد نصرتی و بختیار رحمانی به دلیل مصدومیت، در ترکیب ثابت تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی غائب هستند.

شهرآورد فوتبال تبریز از دقایقی پیش میان تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام ( ره ) تبریز و با قضاوت محمدرضا اکبریان و کمک های وی یعنی مهدی الوندی و حمیدرضا کنعانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، تیم آبی پوش گسترش فولاد در این دیدار با ترکیب داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، سیدمحسن حسینی، امید نظامی‌پور، مهدی کیانی، مگنو باتیستا، ایوب کلانتری، داریوش شجاعیان، محمد ابراهیمی و سعید دقیقی قدم به میدان گذاشته است.

در سوی دیگر میدان نیز تیم قرمزپوش تراکتورسازی با ترکیب محمدرضا اخباری، سعید آقایی، شجاع خلیل زاده، کاردوسو، علی حمودی، احمد عبدالله زاده، سزار، یان رمزی، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان و حمزه یونس مقابل بازیکنان تیم همشهری ظاهر شده است.

نکته حائز اهمیت در ترکیب دو تیم اینکه محمد نصرتی از گسترش فولاد و بختیار رحمانی از تراکتورسازی به دلیل مصدومیت، در ترکیب ثابت دو تیم جائی نداشته و از روی نیمکت ذخیره ها بازی را دنبال می کنند.

لازم به ذکر است این پیکار از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران و به میزبانی گسترش فولاد برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز