برگزاری ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دولت؛

برنامه های بسیج کارمندی سپاه عاشورا تشریح شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۷۶۰
برنامه های بسیج کارمندی سپاه عاشورا تشریح شد
احمدزاده گفت: بسیج کارمندی در تداوم راه شهدا و آرمان های انقلاب و رهبری تلاش دارد با برنامه های فرهنگی در مقابله با تهدیدات و ترفندهای دشمنان روشنگری کند.

مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا از اجرای 200 برنامه مختلف در سطح پایگاه ها و حوزه های این قشر از بسیج در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین احمدزاده، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با ائمه جمعه، آیین گرامیداشت هفته دولت، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده های آنان، اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی شمالغرب و افتتاح چندین حوزه و پایگاه را از برنامه های مهم در هفته دولت عنوان کرد.

وی برگزاری نشست های روشنگری در خصوص اقتصاد مقاومتی، آسیب های ماهواره، اجرای مسابقات ورزشی، همایش های مختلف سیاسی و فرهنگی و کوهپیمائی را از دیگر برنامه ها در هفته دولت برشمرد.

احمدزاده، مهم ترین و اساسی ترین برنامه بسیج کارمندی را در کنار دیگر برنامه ها معرفی شهدای شاخص بسیج کارمندی( کشوری-استانی ) دانست و افزود: شهید غلامعلی نیکخواه به عنوان شهید شاخص کشوری و شهید ناصرالدین نیکنام از شهدای شاخص استانی است که تلاش می شود شهدای شاخص این قشر نیز به مردم معرفی شوند.

وی، معرفی این شهدا را که از نخبگان دوران دفاع مقدس بودند از محوری ترین برنامه های بسیج کارمندی در مقابله با جنگ نرم و تهدیدهای دشمنان خواند و گفت: شهید نیکخواه معاون استاندار آذربایجان غربی بوده که در هنگام بازگشت از معارفه بخشدار یکی از مناطق این استان در مهاباد به دست منافقان ترور می شود.

احمدزاده، در خصوص شهید نیکنامی نیز ادامه داد: این شهید هم معاون استاندار آذربایجان شرقی و از همرزمان شهید چمران بوده که تحصیلات خود را نیز با ایشان در آمریکا سپری کرده که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا همچنین در ادامه با اشاره به رویکرد اصلی بسیج کارمندی اظهار کرد: این قشر از بسیج در تداوم راه شهدا و آرمان های انقلاب و رهبری تلاش دارد با برنامه های فرهنگی در مقابله با تهدیدات و ترفندهای دشمنان روشنگری کند.

وی، توجه به امر صرفه جویی در ادارات، استفاده از کالای تولید داخلی در آن ها در راستای بومی سازی اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه های پدافندعامل و شورای امر به معروف را از اساسی ترین برنامه ها در جهت عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز