رقابت های شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور در تبریز؛

۴ رکورد ملی شنای مسافت کوتاه زیر ۱۵ سال کشور شکسته شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۲:۱۶
کد خبر: ۳۱۳۹۵۷
۴ رکورد ملی شنای مسافت کوتاه زیر ۱۵ سال کشور شکسته شد
رقابت های شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور جام آذربایجان پسران کشور در تبریز با حضور 23 تیم باشگاهی و استانی در حال برگزاری است.

در روز نخست رقابت های شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور جام آذربایجان پسران زیر 15 سال  کشور در تبریز 4 رکورد ملی شنای مسافت کوتاه زیر 15 سال کشور در تبریز شکسته شد و برترین های 5 ماده معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در ماده 200 متر آزاد امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز با زمان 2 دقیقه و 9 ثانیه و 40 صدم ثانیه اول شد و رادمهر ملکی از زنجان و علیرضا ملکی از نیل آموزش و پرورش تهران دوم و سوم شدند.

در ماده 100 متر کرال پشت امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز با رکورد 1 دقیقه و 2 ثانیه و 97 صدم ثانیه قهرمان شد و رکورد این ماده را در کشور که از آن رهام پیروانی با زمان 1 دقیقه و 4 ثانیه و 68 صدم ثانیه بود بهبود بخشید و علی فتحی از شهید شوشتری نیشابور دوم شد و سید آریا خیابانی از آموزش و پرورش تهران سوم شد.

در ماده 200 متر پروانه امیر سینا حسنلو از زنجان با زمان 2 دقیقه و 26 ثانیه و 67 صدم ثانیه قهرمان شد و رکورد ایران را ارتقا داد و متین فتحی از آموزش و پرورش تهران دوم شد و جواد صدقی از شهید شوشتری نیشابور در رده سومی ایستاد.

در ماده 50 متر قورباغه علی سراوند از کرمانشاه اول شد و فرشید قناعتی از شهید شوشتری نیشابور دوم شد و علیرضا ملکی از آموزش و پرورش تهران سوم شد.

در ماده 50 متر آزاد امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز دوباره رکورد ایران را در همین ماده شکست و با زمان 25 ثانیه و 74 صدم ثانیه قهرمان شد و رادمهر ملکی از زنجان و متین سهران از اصفهان سوم شد.

در ماده 100 متر قورباغه علی سراوند از کرمانشاه با زمان 1 دقیقه و 15 ثانیه و 22 صدم ثانیه قهرمان شد و فرشید قناعتی از شهید شوشتری نیشابور دوم شد و علیرضا ملکی از نیل آموزش و پرورش تهران سوم شد.

در ماده 200 متر کرال پشت علی فتحی از شهید شوشتری نیشابور با زمان 2 دقیقه و 20 ثانیه و 40 صدم ثانیه قهرمان شد و رکورد ایران را در ماده 4 ثانیه بهبود بخشید و امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز نائب قهرمان شد و متین شجاعی از زنجان سوم شد.

رقابت های شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور جام آذربایجان پسران کشور در تبریز با حضور 23 تیم باشگاهی و استانی در حال برگزاری است.

نظر شما