با حضور مسوولان؛

جایگاه اختصاصی دو منظوره در بستان آباد به بهره برداری رسید

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۳:۴۲
کد خبر: ۳۱۳۹۷۶
جایگاه اختصاصی دو منظوره در بستان آباد به بهره برداری رسید
جایگاه اختصاصی فلاح بستان آباد در زمینی به مساحت 25 هزارمتر و با ظرفیت کلی 230 هزار لیتر احداث و به بهره برداری رسید.

جایگاه اختصاصی فلاح در گرامیداشت هفته دولت و با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان بستان آباد و جمعی از مسئولان و مردم شریف این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، در مراسم افتتاح این جایگاه، معاون بازرگانی منطقه ضمن ارائه گزارش عملکرد سوخت رسانی، گفت: این جایگاه دومین جایگاه از 4 باب جایگاه عرضه مواد نفتی می باشد که مقرر بود در هفته دولت افتتاح شود.

جمالی آزاد، افزود: جایگاه فلاح بستان آباد بعنوان یک صد و چهل و هشتمین جایگاه منطقه آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت 25 هزارمتراحداث گردیده که دارای سه سکوی بنزین، سه سکوی نفتگاز و 5 عدد مخزن به ظرفیت کلی 230 هزار لیتر و تعداد 8 عدد تلمبه دو نازله می باشد.

وی ادامه داد: جایگاه اختصاصی فلاح با سرمایه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال و با امکانات رفاهی و خدماتی نظیر رستوران، نماز خانه و استراحتگاه احداث و آماده بهره برداری شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این آئین، با اشاره به عملکرد و خدمات دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بعنوان الگوی خدمتگزاری، گفت: آزادراه پیامبر اعظم (ص) دارای ظرفیت مناسبی برای رشد و توسعه استان و در کنار آن شهرستان بستان آباد می باشد و وجود امکاناتی نظیر جایگاه های مواد نفتی از ملزومات آن می باشد.

نواداد، با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب، نگهداشت مناسب و آمادگی کامل در تمامی فصول جهت تأمین سوخت و امکانات رفاهی مراجعان، ابراز امیدواری کرد با افتتاح این جایگاه شاهد افزایش ظرفیت سوخت رسانی در این مسیر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز