آبان ماه سال جاری؛

نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته در تبریز برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۰:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۱۷۰
نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته در تبریز برگزار می شود
سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز "ربع رشیدی" از 21 تا 24 آبان سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

نماینده استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از برگزاری سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز "ربع رشیدی" از 21 تا 24 آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی، بسترسازی برای تکمیل چرخه تجاری‌سازی علم و فناوری، کاربردی کردن توانمندی‌های پژوهشی و فناوری استان، معرفی اختراعات فناورانه و ایده‌های دانش‌محور و حمایت از شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

وی، ادامه داد: ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، زمینه‌سازی برای افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان، جذب سرمایه‌گذاری برای طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان و ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری از دیگر اهداف برگزاری سومین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته است.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در ادامه از انتشار فراخوان شرکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی و پژوهشی، مراکز تحقیق و توسعه، فناوران، مخترعان و صاحبان صنایع می‌توانند از اول تا 31 شهریور با مراجعه به سایت اختصاصی نمایشگاه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز