در مراغه؛

کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۹:۳۱
کد خبر: ۳۱۴۴۳۴
کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا برگزار شد
سرهنگ پاسدار اصغری گفت: سپاه و بسیج به عنوان نهاد مقدس، همواره سرشار از اخلاص، اراده پولادین و معنویت گرایی بوده و همواره در صحنه های خطیر، نقش موثر و تاثیرگذار خود را نشان داده اند.

کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا در مراغه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این کارگاه آموزشی به مدت دو روز در اردوگاه المهدی (عج) مراغه برگزار و شرکت کنندگان در آن، طی کلاس های تخصصی با اصول روابط عمومی و رسانه ای آشنا می شوند.

مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا در آیین افتتاحیه این کارگاه آموزشی گفت: روحیه معنوی و اخلاص و اراده موتور محرکه و از ویژگی های بارز سپاه و بسیج در جامعه است.

سرهنگ پاسدار علی اصغری، افزود: سپاه و بسیج به عنوان نهاد مقدس، همواره سرشار از اخلاص، اراده پولادین و معنویت گرایی بوده و همواره در صحنه های خطیر، نقش موثر و تاثیرگذار خود را نشان داده اند.

وی، اظهار کرد: سپاه سازمانی است که همواره مطیع و گوش به فرمان ولایت و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) داشته و از ارزش های اسلامی و انقلابی پاسداری می کند.

اصغری، خاطرنشان کرد: نقش موثر سپاه در جامعه موجب شده که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب آن را مورد آماج هجمه های تبلیغاتی خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز