امیرحسین بهداد به برنا خبر داد؛

واکسیناسیون جمعیت دامی آذربایجان شرقی علیه بیماری تب مالت

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۴:۱۴
کد خبر: ۳۱۴۸۲۷
واکسیناسیون جمعیت دامی آذربایجان شرقی علیه بیماری تب مالت
بهداد به برنا گفت: 75 درصد از دام های واکسینه شده در این طرح توسط همکاران بخش خصوصی واکسینه شده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: بیش از دو میلیون رأس از جمعیت دامی استان در 5 ماهه اول سال جاری تحت پوشش واکسیناسیون تب مالت قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، امیر حسین بهداد با اعلام این خبر افزود: این تعداد واکسیناسیون در جریال سال 94 صورت گرفته که بیش از دو میلیون راس گوسفند و بز و قریب به 30 هزار راس گاو و گوساله را شامل می شود .

وی، با اشاره به همکاری بخش خصوصی در انجام این واکسیناسیون، گفت: 75 درصد از دام های واکسینه شده در این طرح توسط همکاران بخش خصوصی واکسینه شده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی همچنین خاطر نشان کرد: همکاران این اداره در راستای تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور که همانا ارتقای بهداشت عمومی جامعه و حفظ و حراست از سرمایه های دامی کشور است، در سال جاری بیش از یک میلیون و 300 هزار راس دام بزرگ و کوچک را علیه بیماری تب برفکی واکسینه کرده اند .

بهداد، ادامه داد: نظر به شیوع بیماری اگزوتیک لمپی اسکین در سال گذشته در کشورمان، بیش از  35 هزار راس گاو و گوساله تاکنون علیه این بیماری واکسینه شدند .

بهداد، در پایان ضمن تأکید بر رعایت مسائل قرنطینه‌ای و کنترل ورود و خروج دام، از دامداران استان خواست تا در کلیه طرح های واکسیناسیون دامها، همکاری کامل را با اکیپ های دامپزشکی داشته باشند تا ضمن جلوگیری از بروز خسارات اقتصادی باعث حفاظت از سرمایه دامی استان شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز