سیمای فوتبال تبریز؛

عملکرد شکننده تراکتورسازی و نتیجه گیری مقبول گسترش فولاد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۱۴۸۵۶
عملکرد شکننده تراکتورسازی و نتیجه گیری مقبول گسترش فولاد
گسترش فولاد بعنوان نماینده دوم فوتبال تبریز و در سایه استمرار مدیریت موفق حاکم بر این باشگاه، خط بطلانی بر پیشداوری های پیش از فصل کشید.

تراکتورسازی رقابت های فصل جاری لیگ برتر را در حالی آغاز کرد که ترکیب بازیکنان این تیم در فصل نقل و انتقالات دستخوش تغییرات عمده ای شده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مردان تونی اولیویرا با اینکه بازیکنان جدید و بعضا جوانی را در جمع خود شاهد بودند اما با سپری شدن هفته های آغازین لیگ برتر، غیبت چهره هائی نظیر اوسیانو ادینهو برزیلی و آندرانیک تیموریان مشهود و مشهودتر شد.

اینکه مدعی قهرمانی لیگ برتر با استفاده از قانون جذب بازیکن مشمول، زمینه بهره گیری از تعداد نسبتا زیادی بازیکن نامدار تیم های لیگ برتر را کسب نموده امتیاز قابل توجهی برای نماینده فوتبال آذربایجان شرقی محسوب می شود اما شکاف در توازن بین این نفرات با بازیکنان آماده تیم و جدائی تعدادی از بازیکنان سرنوشت ساز فصل گذشته، هنوز آن هارمونی و ترکیب دلخواه را به تیم محبوب و ریشه دار تبریزی تزریق نکرده است.

اندوخته امتیازی سرخپوشان تراکتورسازی تبریز هر چند به مذاق غالب دوستداران پرتعداد و البته همراهان راستین و صدیق این تیم مردمی، خوش نیامده اما انتظار می رود در ادامه مسابقات، تراکتورسازان توشه 6 امتیازی خود از پنج مسابقه را!!؟؟ بهبود ببخشند و نتایجی در خور نام و اعتبار دیرین این تیم کسب کنند.

واقعیت این است که فوتبال تبریز با تراکتورسازی صاحب وزن و اعتبار است و بازگشت دوباره ماشین سازی نیز به سطح اول فوتبال ایران می تواند این شرایط را مضاعف نماید با اینحال کارنامه تراکتورسازان در هفته های آغازین فصل جاری لیگ برتر، انطباقی با هزینه کردهای این تیم نداشته و اهتمام مدیران باشگاه برای رونمائی از تراکتورسازی مقتدر را، نتوانسته تاکنون نمایان سازد هر چند انتظار می رود این روند بواسطه حلاجی و کنکاش مدیران ارشد باشگاه و در اثر همگون سازی و انسجام بیشتر بین افراد و بازنگری در شیوه دستیابی موثر به اهداف، به سرانجامی نیک بیانجامد.

با وجود عملکرد شکننده تراکتورسازی در پنج هفته اول مسابقات لیگ برتر، شاهد نتیجه گیری نسبتا مقبول گسترش فولاد نیز بودیم که بعنوان نماینده دوم فوتبال تبریز و در سایه استمرار مدیریت موفق حاکم بر این باشگاه، خط بطلانی بر پیشداوری های پیش از فصل کشید و استقرار در رتبه چهارم جدول پیکارها نیز موید این نکته اساسی است که تجربه ارزنده مدیریت این باشگاه در جذب و چیدمان نفرات موثر در نتیجه گیری، تا به این مرحله ثمربخش بوده و فوتبال تبریز را به حضور شایسته گسترش فولاد در کنار تیم مردمی تراکتورسازی، امیدوارتر از قبل کرده است.

در خصوص تراکتورسازی، و آنچه که طی این مدت از فصل جاری رقابت ها شاهد آن بودیم سخن و نقد بسیار است اما در این نوشتار به همین مقدار بسنده می شود که تراکتورسازی علاوه بر داخل زمین و مسائل فنی، به وحدت عمل بهتر و بیشتری بین نفرات نیروهای اداری و اجرائی خود نیز محتاج است چه بسا با وجود این اتفاق، مدیریت باشگاه تراکتورسازی ثمره و بهره وری بیشتری از نیروهای همکار را در راستای تحقق برنامه ها و رویکردهای باشگاه، شاهد باشد. / اسد فلاح

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز