مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز:

گسترش فولاد تبریز بدنبال کسب پیروزی مقابل استقلال تهران است

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۷:۱۷
کد خبر: ۳۱۷۲۳۹
گسترش فولاد تبریز بدنبال کسب پیروزی مقابل استقلال تهران است
سمندر به برنا گفت: گسترش فولاد تبریز با تکیه بر کار گروهی برتر و تدابیر مربیان، در اندیشه کسب پیروزی خانگی مقابل استقلال تهران است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز از شرایط آرمانی تیم فوتبال این باشگاه برای رویاروئی توفیقمندانه مقابل استقلال تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، غلامرضا سمندر با اعلام این مطلب، گفت: عملکرد تیم فوتبال گسترش فولاد در لیگ برتر تاکنون رضایتبخش بوده و انتظار می رود با توجه به توان فنی بازیکنان و تدابیر کادر مربیان، شاهد پیروزی خانگی مقابل استقلال تهران باشیم.

وی افزود: روند حرکتی گسترش فولاد در فاز فنی با منحنی صعودی همراه است و آنچه که در مسابقات اخیر بویژه در جدال با ملوان در انزلی و سیاه جامگان در تبریز به ثمر نشست، اشتیاق و توان مضاعف پیروزی در سایه انسجام تیمی متکی بر کارگروهی برتر بود.

سمندر اضافه کرد: غلبه بر تیم امید رزکان کرج نیز ثابت کرد فاصله نفرات تیم با هم به حداقل ممکن رسیده و این مزیت، فرصت استفاده از بازیکنان آماده را برای مربیان در خصوص نتیجه گیری مقبول، فراهم نموده است.

وی با اشاره به نقش آفرینی بازیکنان جوانی همچون رضا کریمی در ترکیب گسترش فولاد؛ خاطرنشان کرد: این جوان 17 ساله، به حتم از آینده سازان فوتبال ایران خواهد بود که در مصاف جام حذفی مقابل نماینده البرز، زننده گل دوم گسترش فولاد نیز بود.

لازم به ذکر است دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران از هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران روز سه شنبه هفته آینده ( 26 شهریور ) به میزبانی گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز به تطبیق برنامه های کادر مربیان با اهداف و رویکردهای هیئت مدیره و مدیریت، اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود طی هفته منتهی به تقابل حساس مقابل استقلال تهران، بخش دیگری از قراردادهای مربیان و بازیکنان گسترش فولاد، قابل پرداخت باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز