با ارائه سه اثر ممکن شد؛

حضور جوانان مراغه در المپیاد فیلمسازی

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۶۲۱
حضور جوانان مراغه در المپیاد فیلمسازی
فیلم های "بن بست" کار آیدا سعیدیان، "حیات" کار سحر ابوالقاسمی و " کفش های طلایی" کار امیرحسین امیدی برای شرکت در المپیاد فیلمسازی ارسال شده اند.

3 فیلم از هنرمندان جوان شهرستان مراغه در المپیاد فیلمسازی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بنا به اعلام انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه 3 فیلم از هنرمندان این شهرستان در المپیاد فیلمسازی کشور حضور دارند .

اسدی فرد، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه با اعلام این مطلب افزود: بدنبال اعلام فراخوان طرح المپیاد فیلمسازی کشور، این دفتر اقدام به شناسایی افراد مستعد از دانش آموزان و جوانان هنرمند شهرستان در حوزه فیلمسازی نمود که در نهایت 3 فیلمنامه به عنوان فیلمنامه های واجد شرایط کار انتخاب و اقدامات لازم جهت تولید این فیلم ها که در حوزه فیلم های کوتاه قابل تعریف می باشند، صورت گرفت .

وی افزود: این فیلم ها به نام های؛ "بن بست" کار  آیدا سعیدیان، "حیات" کار سحر ابوالقاسمی و "کفش های طلایی" کار امیرحسین امیدی می باشند که پس از انجام مراحل پس از تولید برای شرکت در المپیاد فیلمسازی کشور ارسال شده اند .

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه با اشاره به فعالیت های این انجمن گفت :انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه با برگزاری کلاس های آموزش فیلم سازی 7 ماهه و نیز دوره آموزش مشاغل سینمایی بعنوان مرکز فعال در حوزه آموزش و تولید فیلم کوتاه و عکس در شهرستان فعالیت می کند و در حال حاضر نیز برای برگزاری دوره های آموزشی خود از بین جوانان و نوجوانان علاقمند به هنر هفتم ثبت نام بعمل می آورد .

شایان ذکر است طرح المپیاد فیلمسازی توسط بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران و در بین نوجوانان علاقمند بین رده سنی 12 الی 19 سال در کشور برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز