معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

ثبت‌نام از ناشران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز آغاز شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۴:۴۲
کد خبر: ۳۱۸۶۲۴
ثبت‌نام از ناشران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز آغاز شد
چمیده فر گفت: ثبت نام از ناشران در سه بخش قرآن، دفاع مقدس و بخش عمومی از طریق سایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به صورت جداگانه صورت می پذیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز ثبت‌نام از ناشران برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان‌شرقی، محمدحسن چمیده‌فر از کلیه‌ ناشران استانی و کشوری خواست تا با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به ثبت نام تا 28 شهریورماه جاری اقدام نمایند.

وی افزود: ثبت نام از ناشران در سه بخش قرآن، دفاع مقدس و بخش عمومی از طریق سایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به صورت جداگانه صورت می پذیرد .

وی تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز بزرگ ترین و مهم ترین رویداد فرهنگی استان و شمالغرب کشور محسوب می‌شود و امسال نیز سیزدهمین دوره‌ آن از نهم تا سیزدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

چمیده‌فر گفت: نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه تهران، بزرگ ترین و پرمخاطب‌ترین نمایشگاه کتاب کشور محسوب می‌شود و همین مساله تاثیر مهمی در رشد و توسعه شاخص های علمی در منطقه داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و به تناسب نیازهای ایجاد شده در آغاز مهر، این نمایشگاه بستر مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای این قشر از جامعه است.

مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، گفت: حضور جدی ناشران، ارایه تخفیف‌های نمایشگاهی، فضای گسترده نمایشگاه، ارائه تازه های نشر و برنامه های جنبی مختلف، در استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تبریز تاثیر گذار بوده و تداوم این روند موجب تاثیرگذاری بیش از پیش این نمایشگاه خواهد بود .

لازم به ذکر است ناشران برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه تا مهلت اعلام شده می توانند به سایت  www.icfi.irبخش نمایشگاه های کتاب استانی مراجعه و ثبت نام نمایند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان‌شرقی به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تاریخ 9 تا 13 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز