مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد؛

اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در روستاهای آذربایجان شرقی

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۲:۲۱
کد خبر: ۳۱۸۶۲۸
اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در روستاهای آذربایجان شرقی
دینی به برنا گفت: آمار مشترکان گاز طبیعی آذربایجان شرقی از مرز یک میلیون و 338 هزار مشترک رد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: از اول سال جاری تاکنون بیش از 300 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در اقصی نقاط استان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ولی اله دینی در جلسه روسای نواحی و مناطق پنجگانه تبریز با اشاره به اینکه برای برند ماندن باید شایستگی ها افزایش یابد، افزود: کنترل و نظارت به معنی بی اعتمادی نیست برای حصول اطمینان از انجام صحیح وظایف و دوری از خطا و اشتباه می باشد. 

وی با بیان اینکه با تذکر رفتارهای ناهنجار اصلاح می شود، افزود: با آسیب شناسی و سالم سازی سیستم خود را از مواضع تهمت دور نگه دارید.
وی ادامه داد: در راستای تحقق گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان در دو سال آینده از محل بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه سال 93 به همت کارکنان سخت کوش از اول سال جاری تاکنون بیش از 300 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در اقصی نقاط استان اجرا شده است.
وی درباره عملکرد گازرسانی به صنایع عمده و جزء شهری و روستایی، خاطرنشان کرد: با توجه به زیر ساخت های ایجاد شده در بخش گازرسانی در اقصی نقاط استان در سال جاری به تعداد 99 واحد صنعتی از سوخت پاک بهره مند شده و تعداد واحدهای صنعتی گاز دار استان به بیش از 6830 واحد رسیده است.
وی با تأکید بر اضافه شدن بیش از 14 هزار و 784 مصرف کننده جدید سال جاری به تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان گفت: هم اکنون آمار مشترکان گاز طبیعی آذربایجان شرقی از مرز یک میلیون و 338 هزار مشترک رد شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز