با رویکردی نوین؛

نمایشگاه یار مهربان در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران کلید خورد

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۵:۲۰
کد خبر: ۳۱۸۶۳۹
نمایشگاه یار مهربان در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران کلید خورد
بخشعلیزاده به برنا گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقاء سطح آگاهی علمی کارکنان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین حمایت از ناشرین و علاقمندان کتاب، بصورت سالانه در منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران برپا می شود.

یازدهمین نمایشگاه کتاب، نرم افزار و نوشت افزار منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران با رویکردی متفاوت به مدت 5 روز در تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقاء سطح آگاهی علمی کارکنان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین حمایت از ناشرین و علاقمندان کتاب، بصورت سالانه در منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران بر پا می شود.

محمدرضا بخشعلیزاده، افزود: امسال با افکارسنجی و توجه به نیاز کتب همکاران توانسته ایم از نقاط ضعف سال های قبل کاسته و به اهداف غائی این نمایشگاه که ترویج کتابخوانی و ایجاد بستر مناسب برای آشتی کارکنان با کتاب می باشد، نزدیک شویم.

وی اظهارداشت: این نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی و عناوین کتاب های ارائه شده نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته و فرصت مناسبی بوجود آورده است تا کارکنان و مهم تر از آن خانواده ها بتوانند از محصولات نمایشگاهی بازدید و با تخفیف ویژه ای، کتاب های مورد علاقه خود را تهیه نمایند.

رئیس روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران با اشاره به استقبال بی نظیر کارکنان در بازدید از نمایشگاه افزود: با توجه به نوع فعالیت بخش عملیاتی، برپایی چنین نمایشگاه هایی بخصوص در محیط کاری انگیزه مطالعه و کتابخوانی در کارکنان را تقویت و فاصله دسترسی به کتاب های روز دنیا را کوتاهتر می نماید.

بخشعلیزاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت 5 روز برای بازدید علاقه‌مندان دایراست، تصریح کرد: کتاب ها و نرم افزارهای موجود در موضوعات مختلفی همچون؛ مذهبی و دینی، علمی، فنی، ‌رایانه، رمان، داستان و .... ارائه شده است و کارکنان و خانواده های آنان می توانند در طول این مدت و در ساعات کاری کتب مورد علاقه خود را تهیه نمایند.

رئیس روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در پایان اظهارداشت: بمنظور ایجاد شور و نشاط مضاعف در بین فرزندان کارکنان، مسابقه نقاشی با موضوع آزاد و لابراتوار عکاسی برای کودکان و همچنین تست سلامت نیز از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز