مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا - تبریز؛

سمندر: تمامی هزینه های میزبانی این مسابقات بر عهده گسترش فولاد است

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۷:۳۵
کد خبر: ۳۱۹۵۰۳
سمندر: تمامی هزینه های میزبانی این مسابقات بر عهده گسترش فولاد است
سمندر به برنا گفت: چشم انداز گسترش فولاد در امر باشگاهداری، سرمایه گذاری با هدف ایجاد زیر ساخت و توسعه ورزش است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، میزبانی مسابقات تیم ملی در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا را نقطه عطف هدفگذاری باشگاه در امر توجه به فوتبال پایه قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، غلامرضا سمندر در مورد میزبانی رقابت های مقدماتی نوجوانان آسیا از سوی باشگاه گسترش فولاد، گفت: این سوال، به احتمال زیاد در اذهان خیلی از علاقه مندان و هواداران فوتبال باشد. جواب من برای این پرسش، یک جمله است؛ گامی در راستای هدفگذاری کلان باشگاه گسترش فولاد در توجه به فوتبال پایه.

وی در مورد هزینه های بالای برگزاری مسابقات و توجیه پذیری آن برای باشگاه ها، اظهار داشت: بطور کلی، چشم انداز گسترش فولاد در امر باشگاهداری، سرمایه گذاری با هدف ایجاد زیر ساخت و توسعه ورزش است و این امر در فعالیت هشت ساله باشگاه گسترش فولاد و توجه این باشگاه به فوتبال در تمامی رده های سنی، مشخص است و میزبانی مسابقات تیم ملی فوتبال نوجوانان در مقدماتی قهرمانی آسیا نیز حرکتی ملی، میهنی در راستای کمک به اعتلای فوتبال پایه کشور و زمینه سازی برای معرفی پتانسیل ها و استعدادهای بومی برای مربیان تیم ملی است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد همچنین در مورد نحوه همکاری باشگاه گسترش فولاد و هیات فوتبال در این رقابت ها با یکدیگر گفت: تامین تمامی هزینه های میزبانی این مسابقات بر عهده گسترش فولاد است و امور اجرایی با مشارکت هیأت فوتبال استان صورت می پذیرد.

 سمندر، نقش فدراسیون فوتبال در برگزاری این مسابقات را راهبردی و نظارتی دانست و ادامه داد: فدراسیون فوتبال بعنوان متولی امر، تعاملات لازم با کنفدراسیون آسیا را انجام داده و در این مسابقات نقش نظارتی و راهبردی را ایفا می کند، البته لازم میدانم که از همکاری های مسئولان استانی و شهری، اعضای ستاد اجرایی مسابقات و همچنبن از تلاش های تمامی کمیته های اجرایی و نیروی انتظامی قدردانی نمایم، انشالله با هماهنگی و همکاری های تمامی عزیزان، میزبانی این رقابت ها در تبریز، برگ زرینی برای ورزش آذربایجان محسوب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز