با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی؛

مراسم اختتامیه دوره آموزشی فوتبال ویژه فرزندان کارکنان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۴:۵۱
کد خبر: ۳۲۳۱۷۲
مراسم اختتامیه دوره آموزشی فوتبال ویژه فرزندان کارکنان برگزار شد
متقیان به برنا گفت: هر چه در خصوص ورزش صرف شود بعنوان هزینه نگاه نمی کنیم.

مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، در آغاز مراسم محمدعلی صدیق زاده، مسئول امور ورزش منطقه ضمن تشکر از حمایت و توجه ویژه مدیر منطقه آذربایجان شرقی نسبت به مسائل ورزشی با ارائه گزارشی از عملکرد امور ورزش منطقه، گفت: مدرسه فوتبال برای اولین بار در این منطقه با استقبال خوب و شرکت 70 نفر از فرزندان کارکنان در رده های سنی 7 الی 15 سال برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، محمدرضا متقیان مدیرمنطقه آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولین ورزش منطقه، محمد علی صدیق زاده و ابراهیم عفتی، گفت: سلامتی مجموعه کارکنان و خانواده ها ازاهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است کمااینکه با توجه به استقبال گرم و علاقمندی کارکنان نسبت به امر ورزش، تجهیز سالن بدن سازی منطقه با پیگیری به انجام رسید و اکنون کارکنان منطقه در رشته های مختلف زیر نظر مربیان مجرب مشغول فعالیت ورزشی هستند. 

وی درادامه افزود: ورزش با انجام برنامه ریزی مناسب می تواند موجب شکوفایی استعداد فرزندان عزیز شده و از انحرافات اجتماعی جلوگیری نماید.
محمدرضا متقیان اضافه کرد: هر چه در خصوص ورزش صرف شود بعنوان هزینه نگاه نمی کنیم بلکه اعتقاد داریم از آنچه برای رشد معنوی، سلامت و تقویت جسمانی فرزندان عزیز لازم است، نباید دریغ کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز