استاندار آذربایجان شرقی:

احیای دریاچه ارومیه از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۶:۳۳
کد خبر: ۳۲۵۵۲۳
احیای دریاچه ارومیه از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است
جبارزاده گفت: برای احیای دریاچه ارومیه باید 40 درصد در مصرف آب کشاورزی صرفه‌جویی شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیرگذاری زبان هنر در جامعه، از اهالی فرهنگ و هنر استان خواست در زمینه احیای دریاچه ارومیه و دعوت مردم به صرفه‌جویی در مصرف آب به دولت کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده، با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دریاچه ارومیه، خاطرنشان کرد: احیای دریاچه ارومیه اولویت نخست استان و از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: انصافا دولت و شخص رییس جمهور بیشترین کمک را در این زمینه انجام داده و هیچ محدودیتی از نظر اعتباری برای این موضوع قایل نیستند.

جبارزاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای احیای دریاچه ارومیه، اظهار داشت: رمز موفقیت این برنامه‌ها همراهی مردم است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که طبق نظر کارشناسان برای احیای دریاچه ارومیه باید 40 درصد در مصرف آب کشاورزی صرفه‌جویی شود، افزود: باید در بحث دعوت مردم به صرفه‌جویی و فرهنگ‌سازی این امر مهم از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استفاده کنیم.

وی از اهالی فرهنگ و هنر خواست در این زمینه در کنار مسوولان اجرایی استان باشند.

جبارزاده همچنین با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز، از حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بر اساس تدابیر اتخاذ شده شاهد بازدید بیش از یک میلیون نفر از این نمایشگاه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز