رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل خبر داد؛

رشد ۱۷۶ درصدی دوره های آموزش ایمنی در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۸:۰۰
کد خبر: ۳۳۳۵۱۸
رشد ۱۷۶ درصدی دوره های آموزش ایمنی در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران
قدیمی گفت: واحد HSE منطقه 8 با آموزش 7000 نفر ساعت در زمینه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست موفق شد با دستیابی به رشد بالغ بر 176 درصدی نسبت به نیمه اول سال 93، رکورد جدیدی را در آموزش نیروی انسانی به ثبت برساند.

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران از افزایش بالغ بر 176 درصدی دوره های آموزشی HSE برای کارکنان در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل منطقه، با اعلام این خبر گفت: در طول شش ماهه سال جاری واحد HSE منطقه 8 با آموزش 7000 نفر ساعت در زمینه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست موفق شد با دستیابی به رشد بالغ بر 176 درصدی نسبت به نیمه اول سال 93، رکورد جدیدی را در آموزش نیروی انسانی به ثبت برساند.

فرهاد قدیمی با اشاره بر تاثیر امر آموزش در ارتقاء سلامت کارکنان و با تاکید بر همگام سازی توصیه های بهداشتی با آموخته های علمی، افزود: امروزه آموزش نقش بسزایی در رشد و بالندگی یک سازمان به همراه دارد، بطوریکه با ایجاد فضاهای آموزشی متناسب با نیازهای شغلی کارکنان می توان شاهد افزایش سطح دانش و تخصص کارکنان، پیشبرد اهداف و تعالی آن سازمان بود.

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل منطقه اظهارداشت: برگزاری دوره ایمنی و آتش نشانی، آشنایی با مانورها و واکنش در شرایط اضطراری، آموزش عملی اطفاء حریق، مقررات صدور مجوزهای انجام کار، دوره های ارزیابی ریسک و مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و کارگاه های آموزشی HSE، امداد و نجات و کمک های اولیه و ... از جمله برنامه های آموزشی واحد HSE این منطقه در طول شش ماهه سال جاری بوده است.

وی در ادامه سخنان خود بر تعامل هرچه بیشتر میان واحد های HSE و ارائه گزارش کار و دستاوردها برای تحقق کامل برنامه های مربوط به بهداشت، ایمنی و محیط زیست تاکید کرد: با توجه به نیاز روز افزون صنعت به دانش HSE و لزوم آشنایی هرچه بیشتر مدیران سازمان با ابعاد مختلف HSE، اهداف، برنامه ها و چالش های پیش رو، پرسنل منطقه 8 می کوشد با تبادل اطلاعات و تجربیات و نیز برخورداری از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این مسیر گام بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز