پس از نصب تجهیزات لازم؛

بیمارستان کودکان سرطانی تبریز آماده بهره برداری است

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۱:۴۰
کد خبر: ۳۳۳۵۲۶
بیمارستان کودکان سرطانی تبریز آماده بهره برداری است
بهرا به برنا گفت: این پروژه می تواند به عنوان پروژه ای در راستای توسعه توریسم درمانی و کمک به بیماران و بخصوص کودکان دارای بیماری های خاص، تلقی گردد.

شهردار منطقه یک تبریز از شمارش معکوس برای افتتاح بیمارستان کودکان سرطانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، داود بهرا از اتمام مراحل عمرانی و بهره برداری از بیمارستان کودکان سرطانی طی روزهای آتی خبر داد و گفت: شمارش معکوس برای بهره برداری از این پروژه آغاز شده است.

وی افزود: پروژه بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان یادگاری از سوی شهرداری منطقه یک تبریز و در راستای کمک به مداوای کودکان سرطانی و بیماران خاص بوده و طبق تفاهم نامۀ فی ما بین شهرداری منطقۀ یک و دانشگاه علوم پزشکی به مرحلۀ اجرائی درآمده است.

شهردار منطقه یک ادامه داد: در حال حاضر مراحل اجرائی و عمرانی آن به پایان رسیده و بعد از نصب تجهیزات لازم، آماده بهره برداری می باشد.

بهرا خاطرنشان کرد: به لحاظ همجواری استان آذربایجان شرقی با چندین کشور همسایه شمالی و اهمیت توریسم درمانی، همچنین نیاز تبریز به وجود یک مرکز تخصصی ویژه بیماران خاص، این پروژه می تواند به عنوان پروژه ای در راستای توسعه توریسم درمانی و کمک به بیماران و بخصوص کودکان دارای بیماری های خاص تلقی گردد.

شهردار منطقۀ یک  تبریز در ادامه به  پیشرفت چشمگیر این پروژه اشاره نموده و گفت: پروژه بیمارستان کودکان سرطانی در حال حاضر با پیشرفت چشمگیری وارد فاز نهائی گردیده و امیدواریم با عنایت شهردار کلانشهر تبریز و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، نصب تجهیزات لازم در این مجموعه به سرعت انجام گیرد و شاهد تسریع در بهره برداری از این پروژه باشیم.

شایان ذکر است بیمارستان تخصصی کودکان سرطانی توسط شهرداری منطقۀ یک کلانشهر تبریز در جوار بیمارستان کودکان و در زمینی به  مساحت 5000 مترمربع با  کلیۀ امکانات لازم در 5/4 طبقۀ با سازه بتنی اجرا شده و در حال آماده سازی برای بهره برداری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز