با اعلام شرکت توانیر؛

توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به عنوان شرکت برتر صنعت برق کشور معرفی شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۲:۰۳:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۶۴۴
توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به عنوان شرکت برتر صنعت برق کشور معرفی شد
شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با کسب 2/99 امتیاز از مجموع 100 امتیاز تعیین شده، به عنوان شرکت برتر صنعت برق کشور در پیاده سازی و اجرای شاخص های طرح تکریم ارباب رجوع معرفی شد.

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به عنوان شرکت برتر صنعت برق کشور در پیاده سازی و اجرای شاخص های طرح تکریم ارباب رجوع معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با کسب 2/99 امتیاز از مجموع 100 امتیاز تعیین شده، به عنوان شرکت برتر صنعت برق کشور در پیاده سازی و اجرای شاخص های طرح تکریم ارباب رجوع معرفی شد.

شرکت توانیر با انتشار گزارشی پیرامون نتایج بازرسی های دوره ای این این شرکت که با همکاری کارشناسان وزارت نیرو از فعالیت های طرح تکریم مجموعه شرکت های زیر مجموعه در سراسر کشور انجام می گیرد، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به عنوان یکی از شرکت های برتر در این خصوص اعلام نموده است.

بر پایه همین گزارش، مستندات شرکت ها طبق چک لیست های تائید شده از سوی وزارت نیرو در 7 محورها: ساختار، پایش و تحلیل، اطلاع رسانی، فرایندها، مدیریتی، فضا و امکانات و توانمندسازی مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گرفته و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در تمامی این محوره حائز امتیاز برتر در این بازرسی شده است.

در همین خصوص از سوی مشاور مدیر عامل و مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر طی نامه ای خطاب به مهندس یوسف سرافراز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از مساعدت ها و رهنمودهای ایشان، از زحمات و تلاش های صادقانه، جدیت و ابتکار دست اندرکاران طرح تکریم بویژه مدیر دفتر روابط عمومی و همکاران آن دفتر در راستای توجه به حفظ کرامت انسانی و جلب رضایت ارباب رجوع و همچنین از مجموعه کارکنان خدوم شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی صمیمانه قدردانی شده است.

در این نامه همچنین دستیابی به این توفیق، حکایت از باورمندی و سلامت مدیریت و مجموعه کارکنان اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز