جبارزاده: طی نامه ای رسمی وزیر کشور را در جریان ماوقع قرار دادیم

واکنش استاندار آذربایجان شرقی به برنامه شبکه دو

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۰۱:۰۰:۵۹
کد خبر: ۳۳۷۴۵۴
واکنش استاندار آذربایجان شرقی به برنامه شبکه دو
جبارزاده گفت: مسئولان صداوسیما هرچه زودتر ابعاد مختلف قضیه را بررسی و نسبت به شناسایی علل و انگیزه سازندگان این برنامه رسیدگی کامل نموده و با مسببین آن، برخورد قاطع به عمل آورند.

استاندار آذربایجان شرقی خواستار برخورد قاطع با عوامل و سازندگان برنامه پخش شده از شبکه دو صداوسیما شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در واکنش به برنامه پخش شده از شبکه دو صداو سیما، اظهار داشت: مسئولان استان از جنس مردم، خدمتگزار مردم و همیشه در کنار مردم هستند.

وی افزود: در شادی مردم شاد و هنگام غم و اندوه آنها، شریک غم و آلام آنها هستیم و اگر شخصی، جریانی و یا گروهی خواسته و یا ناخواسته به مردمِ ما  قصد تحقیر، توهین و حقارت کند، مطمئنا اول شخص مقابل خود، ما را خواهد دید.

استاندار تصریح کرد: از برنامه پخش شده از شبکه دوم صداوسیما،  بسیار متاسف و متاثر شدم، لذا در اولین فرصت، موضوع به معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور و نیز به معاونت سیاسی وزارت کشور منعکس گردید و طی نامه ای رسمی، وزیر کشور را در جریان ماوقع قرار دادیم.

جبارزاده اظهار امیدواری کرد تا مسئولان صداوسیما هرچه زودتر ابعاد مختلف قضیه را بررسی و نسبت به شناسایی علل و انگیزه سازندگان این برنامه رسیدگی کامل نموده و با مسببین آن، برخورد قاطع به عمل آورند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در هر حال از طریق وزیر کشور جناب آقای دکتر رحمانی فضلی تا حصول نتیجه پیگیر موضوع خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز