دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی:

کارگران شهرداری اهر قربانی سیاست های نادرست مدیریتی شده اند

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۲:۵۹
کد خبر: ۳۳۷۹۳۶
کارگران شهرداری اهر قربانی سیاست های نادرست مدیریتی شده اند
صادق زاده گفت: طی سال جاری ۴۵ نفر از کارگران شهرداری اهر اخراج و بیکار شده اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی خواستار رسیدگی سریع به وضعیت کارگران شهرداری اهر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کریم صادق زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت نابسامان کارگران شهرداری اهر، اظهار داشت: متاسفانه اینبار کارگران این نهاد قربانی سیاست های نادرست مدیریتی و اختلاف مدیران شده اند.

وی افزود: بر اساس  آنچه که برخی مسئولان شورای اسلامی اهر عنوان می کنند تنها  طی سال جاری ۴۵ نفر از کارگران شهرداری اهر اخراج و بیکار شده اند.

صادق زاده، ادامه داد: حدود سه ماه از حقوق کارمندان و کارگران شهرداری اهر پرداخت نشده و طی ماه های گذشته تنها 500 هزار تومان پیش پرداخت داده شده است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان، عقب ماندن پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اهر را ناشی از  فقدان منابع مالی و نیز جذب ۶۱ نفر نیروی اضافی در بدنه شهرداری عنوان می کنند، تأکید کرد: اخراج کارگران به اصطلاح "کم توان" در شهرداری اهر نیز باید مطابق قانون و رعایت موازین موجود باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی ضمن درخواست از استاندار آذربایجان شرقی و به ویژه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای بررسی مجدد وضعیت کارگران اخراجی، گفت: اخراج و کم توجهی به پرداخت به موقع حقوق کارگران در شرایط سخت معیشتی، آن هم در نهادهای نیمه دولتی غیرقابل قبول بوده و دیگر نمی توان از بخش خصوصی انتظار  همکاری بیشتری  در رسیدگی به مشکلات کارگران داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز