شهید وحید نومی گلزار از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی بود؛

مراسم بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم وزارت نفت در تبریز برگزار شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۳۷۹۶۱
مراسم بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم وزارت نفت در تبریز برگزار شد
متقیان، مدیر منطقه آذربایجان شرقی با بیان خاطراتی از شهید بزرگوار و ذکر خصوصیات بارز وی، ضمن تسلیت به خانواده محترم شهید والامقام، مراتب همدلی و تسلیت مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران را با تقدیم لوح ابراز نمود.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام وحید نومی گلزار اولین شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهید وحید نومی گلزار که هشتمین شهید مدافع حرم در آذربایجان شرقی و اولین شهید مدافع حرم در وزارت نفت می باشد از همکاران خدوم و فعال منطقه آذربایجان شرقی بود که داوطلبانه جهت پاسداری از حریم حرم اهل بیت (ع) به کاروان عاشورائیان پیوست و نام خود را در جرگه یاران حسینی(ع) جاودانه نمود.

این شهید بزرگوار در مبارزه با تروریست های تیره دل داعشی در شهر بیجی سامرا، هنگامی که ما در امنیت کامل در سوگ شهادت سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نشسته بودیم، در ظهر عاشورا، تشنه لب به دیدار مولای شهیدان شتافت.

در مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و روحانیت معظم با بیان ابعاد ایثار و منزلت شهید و شهادت بر محفل انس و بزرگداشت مقام شهدای گرانقدر به ویژه بسیجی شهید وحید نومی گلزار صفایی خاص بخشیدند.

بر اساس این گزارش، پس از خاتمه مراسم خانواده شهید والامقام طی جلسه ای با مدیریت و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از ابراز محبت، همدلی و مودت مدیریت و کارکنان منطقه تشکر نمودند.

محمدرضا متقیان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی نیز با یادآوری خاطراتی از شهید بزرگوار و ذکر خصوصیات بارز وی، ضمن تسلیت به خانواده محترم شهید والامقام، مراتب همدلی و تسلیت مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران را با تقدیم لوح ابراز نمود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز