دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه:

حمایت مالی قابل توجهی از پروژه های دریاچه ارومیه صورت گرفته است

۱۳۹۴/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۳۸۸۹۲
کلانتری گفت: با توجه به این که بخش اعظم خسارات ناشی از خشک شدن دریاچه ارومیه شامل آذربایجان شرقی خواهد شد، از مردم و مسئولان این استان می خواهم با جدیت بیشتری در این خصوص همکاری نمایند.

دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در دومین گردهمایی اطلاع رسانی راهکارهای احیای دریاچه ارومیه در شهرستان هریس از اهتمام ویژه دولت یازدهم برای رفع مشکل دریاچه ارومیه خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عیسی کلانتری با اعلام این مطلب افزود: علی رغم وجود محدودیت های مالی شدید در دولت، حمایت مالی قابل توجهی از پروژه های دریاچه ارومیه صورت گرفته است.

وی با تأکید بر مخاطرات فرامنطقه ای خشک شدن دریاچه ارومیه، مشکل دریاچه ارومیه را نه مشکل منطقه و ایران که مشکل کل دنیا خواند و افزود: با از بین رفتن محیط زیست، بدون شک زیست محیط هم از بین خواهد رفت.

وی با توجه به این که بخش اعظم خسارات ناشی از خشک شدن دریاچه ارومیه شامل استان آذربایجان شرقی خواهد شد، از مردم و مسئولان این استان خواست با جدیت بیشتری در این خصوص همکاری نمایند و افزایش بازدهی کشاورزی در منطقه با اجرای طرح های نوین آبیاری را به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات لازم در این خصوص خاطرنشان ساخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز