به منظور همفکری و تبادل نظر در خصوص انعکاس بهینه وضعیت منابع آب برگزار شد؛

نشست مشترک مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با فعالان رسانه ای مراغه

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۰:۴۵
کد خبر: ۳۴۲۸۸۴
نشست مشترک مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با فعالان رسانه ای مراغه
در این جلسه فعالان رسانه ای شهرستان ویژه مراغه هر یک به طور جداگانه به طرح دیدگاه های خود در خصوص منابع آب شهرستان و استان پرداختند.

به منظور همفکری و تبادل نظر در خصوص انعکاس بهینه وضعیت منابع آب، جلسه مشترک مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی متشکل از مدیر امور منابع آب شهرستان مراغه، مدیر دفتر مشارکت های مردمی، مدیر دفتر روابط عمومی و رئیس اداره بهره برداری و نگهداری سد علویان با جمعی از فعالان رسانه ای شهرستان ویژه مراغه در محل امور منابع آب این شهرستان برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این جلسه ابتدا مهندس عبداله فرمانی، مدیر امور منابع آب شهرستان ویژه مراغه ضمن تشکر از فعالان رسانه ای این شهرستان گزارشی در خصوص حفاظت و صیانت از منابع آب در این شهرستان ارائه داد.

مهندس فرمانی در اظهاراتش با اشاره به اهتمام ویژه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای انجام دقیق وظایف محوله برای احیای دریاچه ارومیه و فعالیت های مربوط به طرح احیا وتعادل بخشی آبهای زیرزمینی از فعالان رسانه ای این شهرستان درخواست همکاری کرد.

سپس مهندس شجاعی فر، رئیس اداره نگهداری و بهره برداری سد علویان مراغه گرایش از ذخایر موجود و مصارف این سد در سال جاری ارائه داد.

در ادامه جلسه مهندس فرهاد پاک نیا، مدیر دفتر مشارکت های مردمی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی به عنوان عضو شورای فرهنگی اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه آذربایجان شرقی، گزارشی از مصوبات ستاد مذکور و عملکرد آب منطقه ای آذربایجان شرقی ارائه داد و در اظهاراتش بر نقش ویژه تشکل های آببران و ارباب جراید برای مدیریت بهینه منابع آبی تأکید کرد.

ارائه گزارش در خصوص پروژه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی، ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه های مکتوب و فضای مجازی برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی و بهره وری آب از جمله موضوعاتی بود که توسط مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در این جلسه مطرح شد.

اضافه می شود در این جلسه فعالان رسانه ای شهرستان ویژه مراغه هر یک به طور جداگانه به طرح دیدگاه های خود در خصوص منابع آب شهرستان و استان پرداختند و توضیحات لازم از سوی مدیران حاضر در جلسه به ایشان ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز