سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی خبر داد:

ایدم فاتح مسابقات طناب کشی کارگران گرامیداشت هفته بسیج شد

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۲:۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۴۷۴۰۷
پناهی به برنا گفت: در این دور از مسابقات تیم های پگاه آذربایجان شرقی، ایران خودرو تبریز، کلر پارس، تدبیر نوین سازان، کارگران مرند، ایدم، کارگران جلفا و نیروگاه سهند بناب حضور داشتند.

سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات طناب کشی کارگران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگران این استان، پرویز پناهی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 8 تیم کارگری از سطح استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شماره 2 تبریز برگزار شد، افزود: در این دور از مسابقات تیم های پگاه آذربایجان شرقی، ایران خودرو تبریز، کلر پارس، تدبیر نوین سازان، کارگران مرند، ایدم، کارگران جلفا و نیروگاه سهند بناب حضور داشتند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم های ایدم و کلر پارس با غلبه بر حریفان خود به فینال این دور از مسابقات راه یافتند که در نهایت تیم ایدم با برتری بر حریف خود مقام نخست این دور از مسابقات را به خود اختصاص داد و تیم های کلر پارس و ایران خودرو تبریز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در خاتمه از تیم های برتر با اهداء کاپ و جوایز نقدی تجلیل شد.

لازم بذکر است قبل از شروع مسابقات کلاس های توجیهی داوری و مربیگری توسط کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان و هیات طناب کشی استان برای شرکت کنندگان برگزار گردید.

نظر شما