روسای اتاق های بازرگانی کشور از تراکتورسازی تبریز بازدید کردند

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۴۸۵۷۰
روسای اتاق های بازرگانی کشور از تراکتورسازی تبریز بازدید کردند
مهندس ابراهیمی گفت: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با تکیه بر توانمندی نیروی انسانی خدوم و خلاق توانسته است در بحرانی ترین شرایط، تحریم ها را دور زده و در چند سال متوالی به عنوان صادر کننده نمونه ملّی در سطح کشور مطرح شود.

هیئتی صد نفره از روسا و اعضای هیئت مدیره اتاق های بازرگانی سراسر کشور از قابلیت ها و توانمندی های گروه صنعتی ترکتورسازی ایران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هیئت بازدید کننده پس از حضور در کارگاه های ساخت، تولید و مونتاژ، موتورسازان، ریخته گری و صنعت خودروسازی سیبا موتور، فعالیت های انجام یافته و امکانات موجود را در سطح عالی ارزیابی نموده و بر این موضوع صحه گذاشتند که امکانات و حجم فعالیت های نیروی انسانی در مجموعه تراکتورسازی ایران کم نظیر است.

خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران در جریان این بازدید، با برشمردن اهمیّت تولید و صادرات در فضای کسب و کار امروزی، از تراکتورسازی ایران به عنوان شاخص ترین گروه های صنعتی موفق در عرصه تولید و صادرات یاد کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز ضمن تبیین عملکرد و دستاوردهای خودکفایی این گروه صنعتی، اظهار داشت: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با تکیه بر توانمندی نیروی انسانی خدوم و خلاق توانسته است در بحرانی ترین شرایط، تحریم ها را دور زده و در چند سال متوالی به عنوان صادر کننده نمونه ملّی در سطح کشور مطرح شود.

مهندس ابوالفتح ابراهیمی در این بازدید خواستار توجّه جدّی دولت و بانک ها به امور توسعه تولید و تجارت شد.

نظر شما