در بین شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور؛

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی رتبه اول پژوهش را کسب کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۱:۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۵۳۴۵۵
شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی رتبه اول پژوهش را کسب کرد
بر اساس ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال 1393 شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، رتبه اول برگزیده در امر پژوهش را در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور کسب کرد.

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بر اساس ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور موفق به کسب رتبه اول در امر پژوهش در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در جشنواره ای که با حضور وزیران نیرو، علوم تحقیقات و فناوری و معاون علمی رئیس جمهور و جمع کثیری ازمقامات مسئول در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، از شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به لحاظ کسب رتبه اول با اهداء لوح تقدیر توسط وزیر نیرو تقدیر شد.

متن لوح تقدیر بشرح ذیل است:

جناب آقای مهندس علیرضا ایمانلو

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

دستاوردهای ارزشمند علم و فناوری در حوزه صنعت آب و برق حاصل تلاش مستمر پژوهشگران، صنعت گران و مدیرانی است که خالصانه در راه پر فراز و نشیب این صنعت گام نهاده و دانش و مهارت خود را صرف اعتلای آن نموده اند.

با توجه به اینکه بر اساس ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال 1393 آن شرکت، رتبه اول برگزیده را در امر پژوهش، در بین شرکت های آب و فاضلاب کسب نموده است از تلاش های ارزنده جنابعالی و همکارانتان تقدیر و تشکر می نمایم.

از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.

                                                                                                                           حمید چیت چیان  - وزیر نیرو

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز