مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای ترویج مدیریت مصرف انرژی هستند

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۲:۲۵:۰۹
کد خبر: ۳۵۸۵۷۵
شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای ترویج مدیریت مصرف انرژی هستند
روشن میلانی گفت: باید از تعالیم دین مبین اسلام و ظرفیت های موجود در آن برای نهادینه سازی فرهنگ مدیریت مصرف استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای ترویج مدیریت مصرف انرژی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، افشین روشن میلانی در جلسه فصلی شورای هماهنگی مسئولین دینی و فرهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با بیان این مطلب افزود: باید از تعالیم دین مبین اسلام و ظرفیت های موجود در آن برای نهادینه سازی فرهنگ مدیریت مصرف استفاده کنیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی ها روز برای تاثیر گذاری فرهنگی بیشتر تاکید کرد: امروزه شبکه های اجتماعی بستری بسیار مناسب برای ترویج مدیریت مصرف انرژی بین مردم می باشند که باید در فرهنگ سازی مصرف انرژی مورد توجه قرار گیرند.

وی احساس مسئولیت را مهم ترین ویژگی مسئولین دینی و فرهنگی برشمرد و افزود: هم اکنون در شرایط سخت جهانی، منطقه ای و کشوری قرار داریم که تعامل با این مسائل امری مهم و نیازمند یک حرکت جمعی است.

روشن میلانی با تقدیر از تلاش های مجدانه حجه الاسلام ساسانی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مسئولین دینی و فرهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی، تصریح کرد: ایجاد تعادل در ابعاد مختلف زندگی با توجه به تفکر اسلامی بسیار مشکل است و همین موضوع همراهی  مسئولین فرهنگی با آحاد مختلف را ضروری می سازد.

لازم به ذکر است در این جلسه که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد، بر لزوم توجه شرکت ها به آیتم های ارزیابی شرکت توانیر و وزارت نیرو در خصوص مسائل دینی و فرهنگی تاکید گردید.

همچنین مقرر شد اعضاء در دوره های مبانی حقوق شهروندی و بنیان های حکومت اسلامی و ولایت فقیه که در موسسه علمی-کاربردی صنعت آب و برق گیلان برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

نظر شما